Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rianneke schreef:Wij hebben nog nooit geent tegen Rhino en het schijnt het ook niet tegen te houden... Net zoals het griepvaccin waarbij mensen vaak daarna ook nog vrolijk de griep krijgen. Influenza/maar vooral tetanus vind ik anders. Dat is ook niet voor niks verplicht als je met dieren op openbaar terrein komt!
Ik ken trouwens wel stallen hier in de omgeving (dus omgeving van de besmette stallen) die tegen Rhino enten en die hebben ook allang de deuren dicht gedaan! Dus ook hun hebben weinig vertrouwen in de Rhino enting...
karuna schreef:Cjb vermoedelijk 15 minuten rijden dus, maar vreemd genoeg is daarover nergens goede info te vinden. Ik kom daar niet op stal maar wil ook absoluut niet het virusmeeslepen naar een andere regio.
marije_koets schreef:Ach kom, zelfs de dierenartsen roddelen mee, zonder te checken of het waar is.....Terwijl ze zelf nooit op een beplaad bedrijf komen....dus....check zelf waar het heerst en blijf met paarden van diverse stallen bij elkaar weg!! Voorzorgsmaatregelen worden door buitenstaanders wel een gezien als..........O, het heerst daar!! Terwijl het prefentief is, wat juist weer enorme wijsheid is. Zoals elders is gezegd: Je slaat jezelf voor de kop als je paard er mee besmet raakt door onachtzaamheid en laksheid!!
Ik ben blij met de acties van onze beheerder van de pensionstalling. Complimenten hoe dat geregeld is. En nu nog allemaal ons er aan houden en we kunnen elkaar gewoon in de ogen blijven kijken. Paarden staan er nu lekker gezond en ontspannen bij!!