Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hanneke84 schreef:Snap sowieso niet wat de meeste mensen van de laatste pagina's hier doen. Waarom zoveel energie steken in iets waar je zelf niets mee hebt? Geeft je dat een fijn gevoel?
Ik krijg er niet echt het gevoel bij dat jullie die berichten plaatsen omdat je andere mensen daarmee wilt helpen.
marleen_usar schreef:Hoeft niet betrouwbaar te zijn, al kan je maar een heel eind in de goede richting komen.Zo was er een paard die steeds ziek was, onverklaarbaar.Ik kwam er achter dat er een verzorgster op reed die eigenlijk verkeerd met het paard om ging.Het paard bood er geen weerstand tegen, maar daar door ging wel zijn weerstand omlaag. Toen de verzorgster niet meer reed knapte het paard weer op.
Hanneke84 schreef:En dan nog lijkt mij dat het dan handiger is om met z'n allen een pb te doen naar een moderator en te vragen om verplaatsing van het topic dan hier maar steeds weer bezig te gaan. Ik bedoel wat is nu eigenlijk de bedoeling van deze topic?
Hanneke84 schreef:In de beginpost staat: Vragen stellen en ervaringen Reading & Healing delen.
Ik zie wel af en toe vragen voorbijkomen maar je hoeft geen Jomanda te zijn om aan te kunnen voelen hoe deze bedoelt zijn..
En om zo'n vraag te beantwoorden, ja ik heb een bonnetje met btw gekregen.
Hanneke84 schreef:Die topics heb ik gelezen. ( Jullie trouwens, what the bleep do we know bekeken?)
Citaat:Het gaat mij niet om het kritische dat vind ik prima dat is juist goed.