Maar "HIER" is best te leren hoor! Alleen "In the heat of the moment" weet ik niet of het echt wat uithaalt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Succubi schreef:Hahaha! Ik krijg meestal geen verwijt maar eerder "Oh, wat fijn dat jij rustig bleef! Hoe doe je dat?! Want ik had het niet meer!"
Maar "HIER" is best te leren hoor! Alleen "In the heat of the moment" weet ik niet of het echt wat uithaalt![]()
Eindigde dus op de grond. Paard had zich omgedraaid en ging er vandoor. Uit paniek schreeuwde ik: SANTHOS!!!! En hij stopt en kwam terug draven
Echt zo van oooooh jaaaa ik was met jou op stap
Was wel leuk om te zien dat ze dit commando dus ook van anderen pikt. Buffelo schreef:Hey meiden, ik heb al eerder in het topic gereageerd, maar mijn buffeltje is gister gecastreerd en het is allemaal super netjes gegaan! allebei zijn ballen waren keurig ingedaald en zijn er gelukkig ook allebei afgegaan. Vanacht heb ik hem op stal gelaten aangezien we een zandpaddock hebben en dat niet zo handig is met zijn herstel. Heb net een stuk land afgezet zodat hij overdag lekker buiten kan (normaal staat hij dag en nacht in de paddock met uitloop stal, zomers 24/7 buiten op het land) Hij is liggend gecastreerd en was 150 euro kwijt wat ik een ontzettende nette prijs vind. Toen ik hem net buiten zette was hij helemaal door het dolle heen en was hij weer de oude buffel!
daar heeft hij het echt niet op
Sueno schreef:grondoefeningen zijn hartstikke leuk om te doen ook ( tenminste ik vind dat) en zeeeeer belangrijk in de opvoeding van het dier zowel voor de dagelijkse omgang als straks onder het zadel. Was ff off-topic
Gelukkig was het zo klaar en is het allemaal goed gegaan. 

arm ex hengst
(bal foto's zijn welkom
)

)