Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mixx schreef:Ik word vandaag teruggebeld door de DA om hem op zware pijnstilling te zetten, dan kijk ik aan hoe hij het houdt op het land. Als hij niet slechter wordt laat ik hem begin augustus inslapen... Mocht hij wel verlechteren dan zal het eerder gebeuren...
maatje31 schreef:@ Mixx
ik heb mn oude pooown van 28 in laten slapen en das "'verkeerd"' gegaan.....na de eerste spuit was mijn poooown al ver weg en bij de 2de spuit viel ze op de grond en dan hoort het hart binnen korte tijd te stoppen.
Bij mijn poown was dat niet het geval, ik zag na 15 minuten opeens nog haar ader kloppen boven haar oog en dan ga je door een hel!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het een plek geven door het idee dat ze ver weg zijn (al bij de eerste spuit) en mss klinisch dood zijn (zoals de DA toen zei) maar het blijft echt KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik wil je niet bang maken maar mss een extra dosis te vragen want dit horror verhaal en paarden die er tegen vechten (vaak jonge paarden) komt toch wel voor helaas!
Ik was ook fel tegen de slacht maar begrijp nu de voordelen
Mixx schreef:Gister overleg gehad met DA, hij staat nu op bute (weet niet of je het zo schrijft)... 12 Juli komt hij terug naar mijn stal, daar blijft hij nog een paar dagen en dan mag hij op stal (in de bak) ingeslapen worden. De DA heeft me gister alles uitgelegd over het inslapen en wat er kan gebeuren. Ook aan mij de keus of ik erbij wil blijven... Nu laten afkeuren door de verzekering, informeren wanneer de rendac bij ons komt en dan de laatse weekjes gaan genieten van hem....