Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muc schreef:@ classic life, thanks voor de info. Ik denk dat er alleen een endoscopie gedaan is. (Maar dat weet ik niet zeker) Het paard zelf lijkt prima in z,n vel te zitten, niet ge-stessed/nerveus , is vriendelijk, oortjes naar voren met rijden etc. De dierenarts kon niets vinden vandaar het door rijden. Nu wordt hij dus voor een maagzweer behandelt maar ik verwacht niet dat de bloedneus daar minder van wordt. Ik zal in ieder geval dit aan de eigenaar doorgeven. Misschien dat hij toch naar een andere dierenarts gaat voor een second opinion.
rockey schreef:jiperdepip schreef:hoe weten ze dan dat hij 50% verbeterd is als de binnenkant niet bekeken word?
Dat dacht ik ook het is eigenlijk toch alleen echt via een gastroscopie te waarnemen?
tisby schreef:jiperdepip schreef:hoe weten ze dan dat hij 50% verbeterd is als de binnenkant niet bekeken word?
Zoals Luxket schrijft, ze meten de pijn die hij heeft en die is 50% gedaald. Goed teken dus en het is duidelijk aan hem te zien. Ik heb veel vertrouwen in de mensen daar!