Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:12

Prissey schreef:
en buiten dat vind ik het ook erg onbeleeft om zo zonder mij erbij met dingen te gaan starten .. tuurlijk als iemand kan helpen ben ik echt wel instaat om deze pony over te geven aan iemand die denkt beter te kunnen gaan.. Maar ik weet zeker dat ik iets ga doen wat het beste is voor de pony en waar ik met bijde benen achter sta.

Als dat niet zo was geweest en ik zou volgens cassidy die pony thuis de wei in gooien sorry maar dan ben ik echt heel erg dom bezig! Waarom zou ik een dier pijn laten lijden?

als ik dat zou willen waarom doe ik dan uberhout zoveel moeite om dit beestje te helpen en uit zijn lijden te verlossen.. Kom op zeg waarom is bokt soms zo rijk aan mensen die alleen maar uit zijn op sensantie

Ik bedoel het echt niet verkeerd...., maar je hebt de pony nog niet gekocht....
En als er iemand is die jou deze zorg uit handelen kan nemen..., zoetje in dit geval, wat is daar dan verkeerd aan?

mayOOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:13

Prissey schreef:
Zo ben ik zelf weer even ik weet niet waar jullie allemaal mee bezig zijn?

Jullie denken allemaal erg slecht in deze situatie en ik ben niet de hele avond achter bokt te vinden heb namelijk ook andere dingen te doen ipv alleen maar op bokt rond te hangen..

Jullie trekken allemaal rare ideeën uit terwel menige van jullie amper weten hoe en wat..

Schijnbaar zijn sommige bokkers alleen maar uit op sensantie en bij voorbaat heb ik niet om geld van bokkers gevraagt maar is het uit hun zelf aangeboden..

alsnog wordt deze pony gewoon opgehaalt en onderzocht door de DA, en daar uit wordt het besluit gemaakt wat voor het beestje het beste is.

Morgen kijkt mijn vader voor de zekerheid nog even of hij een busje met trekhaar kan regelen en als dat het geval is kunnen we gaan is dit niet het geval heb ik nog een aantal mensen die kunnen rijden welliswaar tegen kleine vergoeding maar dat is niet erg!

Ik snap cassidy al zoiezo niet want jou ken ik amper dus kanp dat jij zulke uitspraken over mij kan maken.

mayOOo schreef:
een paar pagina's terug staat ook iemand die het ook aanbode en er geen vergoeding voor wilde hebben, zo bespaar je ook nog wat kosten

capopjekop schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet helemaal meer vertrouw. Ik heb aangeboden het dier gratis naar Den ham te rijden. Daar wordt niet op gereageerd en even later lees ik dat ze iemand voor 60 euro hebben gevonden. Maakt mij niet uit, maar ik vind het ergens wel vreemd. Ik hoop van harte dat ik het mis heb en dat het diertje bij de dierenarts terecht komt en dat deze de juiste beslissing neemt.
Laatst bijgewerkt door mayOOo op 31-12-09 01:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:13

Cassidy schreef:
Mijn beste Prissey,

Misschien is je roem je al vooruit gesneld.
Misschien zijn de verhalen die ik over je heb gehoord toch niet helemaal op waarheid gebaseerd.
Ik heb alleen een ding door de jaren heen geleerd.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
En als je daarmee onrecht aandoe, mij niet oprecht gemeende excuses.
Neem een ander in de maling, maar mij niet.

Sincerely yours

Cassidy.

Misschien kan je persoonlijke gevoelens die je bij TS hebt niet hier uiten......
Het gaat hier niet om wat jij van TS vind.....

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:14

Prissey schreef:
en buiten dat vind ik het ook erg onbeleeft om zo zonder mij erbij met dingen te gaan starten .. tuurlijk als iemand kan helpen ben ik echt wel instaat om deze pony over te geven aan iemand die denkt beter te kunnen gaan.. Maar ik weet zeker dat ik iets ga doen wat het beste is voor de pony en waar ik met bijde benen achter sta.

Als dat niet zo was geweest en ik zou volgens cassidy die pony thuis de wei in gooien sorry maar dan ben ik echt heel erg dom bezig! Waarom zou ik een dier pijn laten lijden?

als ik dat zou willen waarom doe ik dan uberhout zoveel moeite om dit beestje te helpen en uit zijn lijden te verlossen.. Kom op zeg waarom is bokt soms zo rijk aan mensen die alleen maar uit zijn op sensantie

waarom onbeleefd?
Die pony heeft amper meer een been om op te staan. Die leunt met het hele gewicht op de achterbenen.
Prissye dit is een dwerg die al vergroeid is, heb jij een dierenarts nodig om te beslissen of deze kan blijven leven?
In de naam van de goden doe het hem niet aan om te blijven leven.
Gebrui je verstand en betrek hier niet nog meer mensen in. Die ook weer onkosten krijgen.

sjeik

Re: Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:15

De pony is niet van jou Pris. Als er iemand meer bied dan jij dan is die koopman. handel is handel en blijft handel.

Ninx

Ts: ik denk dat zoetjes misschien meer middelen en mogelijkheden heeft om dit verhaal tot een goed eind te brengen.
Je hebt zelf aangegeven dat zowel vervoer als geld lastig zijn voor jou.
Neem contact op via pb met haar en regel het samen.... ik denk dat dat verstandiger is.
Brengen jullie nadien even verslag uit?

S_uus

Taniya schreef:
suusiejj schreef:
Taniya hoezo denk je dat hij dit is?
Staat het diertje op de pagina? Zal wel dom zijn ;)

(Niet aanvallerig bedoelt!)

Nee hoor zo zie ik het ook niet.

hij biedt anderen aan en Beezerveld is niet zo groot en TS had het over mp waar zij de handelaar had gevonden dus was niet zo moeilijk.

In ieder geval hoop ik dat het goed komt nu met het dier. en Zoetjes ik vind je echt een topper!!

Hou je ons op de hoogte?

Aah oke , ken hele Beezerveld niet haha maar dan is het indd kleine kans dat hij het niet is :)

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 01:16

cassidy het gaat mij er niet om wie die pony helpt.. Als zoetjes het echt kan en wil ben ik niet degene die er een drama van maakt.. Ik wil zelfs als blijkt dat de pony geholpen kan worden hem aan haar overdragen als zij zich daarbij prettig voelt ik wil ook best samen met zoetjes naar de DA rijden en uiteraard de pony..

Ik heb namelijk echt de beste bedoelingen met dit diertje!!!

En heb er alles voor over hem te helpen..

En als ik op geld uit was wat cassidy denkt doe even normaal AUB waarom zou ik geld willen halen aan een pony die niks op kan leveren? Die geld kost?

Ik zit niet te wachten op een 2de pony hoor heb er aan 1 meer dan genoeg

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:16

kan aan mij liggen maar wordt nu wel een beetje een grimmig sfeertje hier..
denk dat we allemaal hetzelfde willen; deze pony helpen. zoetjes geeft aan ruimte, tijd, vervoer en financiele middelen te hebben, prissey heeft dit alles in veel mindere mate. keus snel gemaakt lijkt mij?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:17

Ninx schreef:
Ts: ik denk dat zoetjes misschien meer middelen en mogelijkheden heeft om dit verhaal tot een goed eind te brengen.
Je hebt zelf aangegeven dat zowel vervoer als geld lastig zijn voor jou.
Neem contact op via pb met haar en regel het samen.... ik denk dat dat verstandiger is.
Brengen jullie nadien even verslag uit?

Je haalt de woorden uit mn mond :)

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 01:18

sjeik schreef:
De pony is niet van jou Pris. Als er iemand meer bied dan jij dan is die koopman. handel is handel en blijft handel.

Het gaat mij niet om het geld joh en vind het vreemd dat je via pb zo anders praatte :o heel vreemd

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:18

Prissey schreef:
cassidy het gaat mij er niet om wie die pony helpt.. Als zoetjes het echt kan en wil ben ik niet degene die er een drama van maakt.. Ik wil zelfs als blijkt dat de pony geholpen kan worden hem aan haar overdragen als zij zich daarbij prettig voelt ik wil ook best samen met zoetjes naar de DA rijden en uiteraard de pony..

hoezo overdragen? Waarom kan zij niet meteen de zorg nemen over dit diertje? Waarom moet jij dit perse doen? Dat het dier in goede handen is, is toch het allerbelangrijkste?

sjeik

Re: Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:20

ja Pris, dat was toen ik nog geen zoekwerk had gedaan. Maar volgens mij mag je hier niet over PB banketstaaf in een topic, dat staat in de regels.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 01:21

nee hoor eerdere post lezen dan zie dat ik ook zeg dat als zij het echt wilt doen dit uiteraard geen probleem is..

alleen ik wil zeker weten dat hij terecht komt op de manier hoe het hoort

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:22

Dat is niet waar, je zegt hier zelf dat je het onbeleefd vind dat anderen erachteraan gaan. En net zeg je dat je "zelfs" bereid ben om hem over te dragen mocht hij geholpen kunnen worden. Waarom kan zij hem dan niet ophalen en naar de DA brengen?

Wij weten nu toch ook niet voor 100% dat als hij naar jou toe gaat dat hij goed terecht komt/je de juiste beslissing maakt?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:23

Ik snap er nu niks meer van hoor....

Er worden hier zoveel dingen geroepen... maar ik neem aan dat iedereen hier toch wel weet wat het beste is? Dit diertje heeft toch geen leven en als het diertje wel geholpen wordt dan zit het de komende jaren in de lappenmand en misschien nog wel langer (jeej, wat een paardwaardig leven zeg!). Ik zeg dan ook, gebruik dat geld dan voor een ander paard en laat dit arme ding gaan!

En als iedereen het ermee eens is dat het het beste is als dit diertje gewoon ingeslapen moet worden (en dat was toch ook de bedoeling of niet?) wat maakt het dan nog uit wie die taak op zich neemt? Maakt dat nu echt uit of een student van 21 dat doet met iets minder middelen of iemand anders met meer middelen? Het gaat om het kneusje hier, niet om wie kneusje naar een dierenarts brengt.

Ook ik vind het zeer apart dat hier allerlei dingen worden aangenomen en dingen worden geregeld... waarom? Waarom niet gewoon hulp aanbieden bij ts en er dan samen uitkomen... ongelooflijk zeg!

Overigens is ts hier helemaal niet alleen, er is nog een bokker hierbij betrokken die 'de eigenaar voor kneusje is'.

Wel ben ik het ermee eens dat het het beste is om het diertje gewoon (alleen) naar een dichtsbijzijnde dierenarts te brengen en als dat geregeld wordt, dan maakt het toch geen bal wie hem brengt? En ik kan mij prima voorstellen dat ts dan het liefst zélf ook de laatste stappen neemt....

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:24

tranen sprongen me in mn ogen en heb het hele topic doorgelezen
hoop dat jullie hem snel kunnen weghalen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:25

Hulp is allang aangeboden aan ts, van meerdere kanten. Maar... ze neemt niks aan. Sommige mensen boden bijv. gratis vervoer aan, waar ze vervolgens niet eens op heeft gereageerd...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:25

Prissey schreef:
Ik zit niet te wachten op een 2de pony hoor heb er aan 1 meer dan genoeg

Voor wie is die tweede pony dan die je hebt gekocht en die met het transport van deze pony mee zou gaan?

Kan heel goed dat ik het verkeerd heb begrepen hoor, maar daar ga ik toch mijn vraagtekens bij stellen.

Je vraagt om vervoer van een pony, en dit vervoer wordt je gratis aangeboden.

Vervolgens ga je daar niet acoord mee, maar gaat in zee met iemand die daar geld voor vraagt, gaat een tweede pony ophalen en gaat zeulen met een veulen die daar niet toe in staat is.

Vind je het gek dat ik mijn vraagtekens bij zet, en me afvraag of allerlei middelen die je via bokt (officieel of via PB) ter beschikking krijgt, goed terecht komen?

Doe nu niet zo schijnheilig, doe niet gepikeerd omdat een ander je voor is in deze deal, denk aan de pony en het snel eindigen van het lijden van de pony.

En dat ik je niet ken, en je praktijken inmiddels wel ken, moet toch alarmbelletjes laten rinkelen?

Deze informatie komt niet van een adres, want daar had ik toch mijn vraagtekens bij geplaatst. Maar van meerdere bokkers. En mijn alarmseinen staan op rood.
Neem een ander in de maling, maar niet mij!
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 31-12-09 01:28, in het totaal 1 keer bewerkt

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:26

Laten chippen en op naar de slager :x
En ik vind ook dat er wel flink wat geinsinueerd wordt in dit topic: ''Alsof de TS 1 of andere onbetrouwbare boevrouw is die hier een slaatje uit wil slaan''
Laatst bijgewerkt door doei op 31-12-09 01:30, in het totaal 1 keer bewerkt

missgypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:27

als we het over beleefdheid gaan hebben lijkt het mij wel zo beleefd om te stoppen met moddergooien en er vertrouwen in te hebben dat prissey en zoetjes dit samen tot een goed eind brengen. Dan lezen we de afloop in het topic en krijgen we geen 30 pagina's met nutteloos prutsmuts.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:27

Prissey schreef:
nee hoor eerdere post lezen dan zie dat ik ook zeg dat als zij het echt wilt doen dit uiteraard geen probleem is..

alleen ik wil zeker weten dat hij terecht komt op de manier hoe het hoort

Nou, dat klinkt als een goed idee. Als jij en Zoetjes het samen even bespreken via pb en gezamenlijk zorgen dat dit tot een goed einde komt, dan is voor mij de kous af.
Ik hoor graag nog wel even hoe eea is verlopen.
Misschien is het nu allemaal klip en klaar voor iedereen en kunnen we deze beide dames het laten oplossen?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:28

Calanddra schreef:
Dat is niet waar, je zegt hier zelf dat je het onbeleefd vind dat anderen erachteraan gaan. En net zeg je dat je "zelfs" bereid ben om hem over te dragen mocht hij geholpen kunnen worden. Waarom kan zij hem dan niet ophalen en naar de DA brengen?

Wij weten nu toch ook niet voor 100% dat als hij naar jou toe gaat dat hij goed terecht komt/je de juiste beslissing maakt?

En als zoetje hem meeneemt wel?

Waar is bokker 2010 (?) gebleven?

Het 'overnemen' is allemaal in gang gezet toen ts niet eens online was (zover ik doorheb), vind je het gek dat er dan niet op gereageerd is/wordt?
En waarom kan ts hem niet naar een da brengen dan? Volgens mij is alles zowat al geregeld.. wat maakt het dan nog uit of zoetje hem breng of ts? Alleem omdat zoetje meer middelen heeft... over wat voor meer middelen spreken we dan? (geld was voor ts volgens mij geen probleem meer en vervoer is ook al geregeld...) Volgens mij staan ze allebei klaar om te gaan... maakt het dan echt zoveel uit of zoetje hem gaat halen of ts?

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 01:29

mensen doe alsjeblieft even normaal.. ik heb het beste voor met deze knul.. en heb zoetjes allang een pb gestuurd!!! Jeetje zeg jullie trekken van alles maar uit dat ik slechte bedoelingen heb voor deze pony nou dit is dus echt niet WAAR

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 01:30

Ik heb mijn twijfels of Kneusje echt de gang naar de eeuwiggroene jachtvelden maakt, als TS hem gaat ophalen.