Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:pergolide is voornamelijk te krijgen via apotheek.
De prijzen kunnen heel erg verschillen, dit is per merk of apotheek.
Ik betaalde namelijk eerst bij de ene apotheek 38 euro voor 30 1mg pillen, en nu 13 euro bij een andere apotheek.
Dus het is wel verstandig om even bij verschillende apotheken langs te gaan.
SparklingApp schreef:cynthiar schreef:pergolide is voornamelijk te krijgen via apotheek.
De prijzen kunnen heel erg verschillen, dit is per merk of apotheek.
Ik betaalde namelijk eerst bij de ene apotheek 38 euro voor 30 1mg pillen, en nu 13 euro bij een andere apotheek.
Dus het is wel verstandig om even bij verschillende apotheken langs te gaan.
Tjee... heb jij het echt zo goedkoop??
Mijn DA kan er op het moment slecht aankomen en volgens mij betaalde ik iets van 33 euro per 30 1mg pillen en nu zei hij ze bij een humane apotheek te halen en er nog geld op toe te leggen..
Zou voor mij met 2 paarden ook wel schelen als ik ze zo'n stuk goedkoper zou hebben.
Paardjes gaan wel goed... alleen de grote merrie met de korsten op haar huid wil nog altijd bijna niet genezen.
Heb er met mijn DA over gesproken maar die geeft ook aan dat het lichaam op aan het raken is.
Sabrina het gras in Frankrijk is wel behoorlijk anders dan hier, heb vroeger een paard meegemaakt die daar met pensioen zou gaan en na nog geen jaar brood mager terug kwam, die kon niet wennen aan het schrale gras en bloeide hier weer helemaal op. Moeilijk om van te voren te bedenken waar je goed aan doet.