[VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 19:52

Ach, wat een verdrietig eind. Echt alles voor gedaan,echt jammer dat het dan toch zo afloopt.
Het moet ook wel bijzonder voelen, zo leeg na zo'n intensieve tijd....
Heel veel sterkte.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 19:55

Potverdorie -O-

Zo verdrietig dat het nu toch over is voor je bijzondere dame! Ze heeft alle kansen gehad maar schijnbaar is er daar boven een bijzonder paard nodig!

Heel veel sterkte! Y;(

Cirano

Woonplaats: Kampenhout (België), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 19:57

Al jaren niets meer gepost op bokt, maar dit topic heb ik van het begin gevolgd. Bewonderenswaardig hoe je vocht voor Kyara en dit weerspiegelde in haar vechtlust. Toppertjes zijn jullie! Slaapzacht lieve Kyara...Veel sterkte gewenst Mirjam!

Libertylove

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 19:59

Heel veel sterkte met dit grote verlies! Jullie hebben er alles aan gedaan!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:17

Och wat verdrietig.. En wat heb ik een bewondering voor jou Mirjam... Kyara heeft het beste baasje gehad wat ze zich maar had kunnen wensen. Jammer dat deze bokt-legende hier tot haar einde komt. Ze was prachtig, je hebt alles gegeven. Je bent goed naar haar blijven kijken, en dat is bewonderenswaardig.

Selbourne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:25

Ach wat een verdriet! Ik heb het hele topic stil gevolgd en had zo gehoopt dat het niet zo zou eindigen!
Heel veel sterkte, je bent een top baasje voor haar geweest!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:29

Als stille meelezer die vanaf het begin het topic heeft gevolgd wil ik je heel veel sterkte wensen!

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:30

Lieve Mirjam, wat ontzettend verdrietig :(
Je hebt zo ongelooflijk goed en eerlijk gezorgd voor Kyara. Heel veel sterkte Y;(

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:34

het meeste is al gezegd. Reageer niet zo vaak,maar hier moet ik wel n keer van slikken. Wens jullie veel sterkte

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:37

Wat een bericht ..ik wil je heel veel sterkte wensen, Kyra heeft een heel best leven bij jou gehad, ik vind het heel jammer dat al je energie inzet en vindingrijkheid niet heeft mogen brengen dat Kyra oud bij je kon worden.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:43

Hier een trouwe stille volger. Las het topic bijna elke dag. Dit had ik niet zien aankomen!

Moest ff slikken toen ik je bericht las dat ze er niet meer is. Wat een bijzondere ziel had jouw paard, een echte vechter net als jij.

Dit lijkt me de moeilijkste keuze ooit, heel veel sterkte met dit enorm grote verlies...

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:47

Y;( Veel sterkte, moedige maar moeilijke beslissing.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:54

Oh nee!
Vind het ontzettend knap van je dat je de keuze hebt gemaakt.
Heel veel sterkte de komende tijd gewenst en super mooi dat je haar laat cremeren Y;( Y;(

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 21:00

Iedereen bedankt.
Heb haar net nog een laatste aai gegeven.
Ook de hond heeft net nog tijd naast haar liggen waken.

Het weer is hier helemaal omgeslagen sinds haar inslapen. Van heerlijk zonnig, naar druilerig na het inslapen en nu stort regen.

ankep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:06

Oh wat verdrietig, sterkte!
Begrijp ik nu goed dat het niet de stoma was die nu opspeelde maar het stuk darm wat de oorzaak van alles is geweest??
Ik vind het zo knap van je dat je zo onvoorwaardelijk voor haar hebt gevochten, en dat je ook de allermoeilijkste keus hebt durven maken!

Bentleyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:09

Heel veel sterkte, ik hoop dat je kracht vindt in het feit dat je weet dat je alles alles alles voor haar gedaan hebt. Wat hebben jullie samen hard gevochten. Ik huil met je mee.

Vandaag stortregent het, maar binnenkort schijnt de zon weer. Zoals Bruce Springsteen zong:

It's raining but there ain't a cloud in the sky
Must have been a tear from your eye
Everything will be okay

It's funny, I thought I felt a sweet summer breeze
Must have been you sighing so deep
Don't worry, we're gonna find a way

I'm waitin'
Waitin' on a sunny day
Gonna chase the clouds away
Yeah, I'm waitin' on a sunny day

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:11

Mirjam, heb één keer eerder gereageerd in dit topic en ben verder stil blijven mee lezen! Vol bewondering over Kyara's én jouw doorzettingsvermogen. Zo knap hoe jij al die tijd naar je meisje hebt gekeken in relatie tot je beslissingen. En dan, na dieptepunten, hoogtepunten, dieptepunten, hoogtepunten, is de achtbaan tot een einde gekomen. Helaas niet het einde zoals je gewild en gehoopt had. Heel veel sterkte met het verlies van je mooie, sterke en dappere Kyara!

Een prachtpaard met een grote plaats in jouw hart. En ondertussen ook in de harten van vele Bokkers denk ik.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 21:12

ankep schreef:
Begrijp ik nu goed dat het niet de stoma was die nu opspeelde maar het stuk darm wat de oorzaak van alles is geweest??
Ik vind het zo knap van je dat je zo onvoorwaardelijk voor haar hebt gevochten, en dat je ook de allermoeilijkste keus hebt durven maken!

Ja dat vermoeden wij.
Iig was stoma nog goed, buikwond goed, fistel weg, goede conditie, mest kwam er weer uit.
Maar ze had duidelijk last van rectum of iig daar in de buurt.
Na het inslapen leek er ook iets van necrotisch weefsel uit haar anus te komen. Daarom vermoeden dat de infectie daar weer verder is gegaan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:18

Pfff gewoon oneerlijk, hadden ze dat stuk weg kunnen halen dan ... maar ja kon niet en is niet gebeurd. Soms kun je niet winnen en een paard met zoveel pijn opeens weer. -O- ;( :(:) maar ze heeft een toptijd gehad.

Ga je dit nog terugkoppelen aan utrecht?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:20

mirjamalvaro schreef:
ankep schreef:

Ja dat vermoeden wij.
Iig was stoma nog goed, buikwond goed, fistel weg, goede conditie, mest kwam er weer uit.
Maar ze had duidelijk last van rectum of iig daar in de buurt.
Na het inslapen leek er ook iets van necrotisch weefsel uit haar anus te komen. Daarom vermoeden dat de infectie daar weer verder is gegaan.

In een eerder stadium toen er mogelijk sprake was van inslapen, had je het over sectie door Utrecht. Is het voor jou nu een bewuste keuze dat je dat niet meer laat doen?
Hoop niet dat je mijn vraag als vervelend interpreteert, snap dat het een vrij directe vraag is. Bedoel het echt niet naar, maar ben oprecht geïnteresseerd...

Phuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:20

-O- JemigJe hebt er alles aan gedaan.
Heb er even geen woorden voor. Maar respect voor je keuze, respect voor je volhardende vechtlust, respect voor je hele verhaal. En ik denk dat iedereen hier het met mij eens is als ik zeg genoeg is genoeg voor jou en ook voor kyara. Je hebt alles gedaan wat in je macht lag. Het is vreselijk oneerlijk dat het niet gegaan is zoals we allemaal hadden gehoopt. Maar wat mag ze blij zijn met een baasje zoals jij was.
Zoveel gevochten en geprobeerd....
Rust zacht meisje en jij heel erg veel sterkte met het verwerken van alles en het gemis

diditje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:24

Vanaf het begin ben ik een stille meelezer geweest.
Wat heb je hard je best gedaan om haar beter te maken, ze had zich geen betere baas kunnen wensen.
Wat dapper dat je deze onwijs moeilijke keuze hebt kunnen maken.
Heel veel sterkte!

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:27

Ook een stille meelezer.

Potjandorie wat heb je alles voor Kyara gedaan en nog zoveel meer. Wat dapper dat je deze keuze na alle hoop op herstel hebt durven nemen. Moedig mens en moedig paard.
Dikke knuffel en veel sterkte.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:52

Hier nog een stille meelezer.

Ik heb met bewondering elke keer mee gelezen.
Zoveel liefde, respect en dat je haar zo door en door kende.
Heel veel sterkte de komende tijd

TanteFlavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:53

Er zijn weinig paardeneigenaren die zoveel gedaan zouden hebben als jij voor Kyra. Zowel Kyra als jullie als eigenaars hebben veel moed en doorzetting getoond.
Kyra was een prachtig paardje, veel levensmoed maar het heeft niet mogen zijn...
Voor jullie was het ongetwijfeld een hele zware beslissing...

Héél veel sterkte.... en dappere Kyra... die gaat voor altijd in jullie hart zitten en blijven.