Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 10:26

Over de werking twijfel ik een beetje. Heel veel deed het niet, maar volgens mij bleven mijn schouders wel iets warmer en voelde het wel prettig aan om het te dragen. Heb de nekwarmer daarna toch ook maar gekocht omdat ik op stal sowieso veel faceshields draag tegen stof en kou dus die draag ik nu eigenlijk alleen nog maar, maar heb ook steeds continu nekpijn dus of het veel doet, nee dat niet. Maar wie weet had ik nog meer nekpijn zonder het product. :+

Die rugverwarmer vond ik echt 10x niks. Ondanks de deken singel en borstband blijft het gewoon niet op mijn paard liggen. Wilde er graag mee gaan wandelen maar dat kan niet, want na letterlijk twee stappen hangt ie er al naast. Misschien ligt het aan zijn bouw dus overweeg 'm wel gewoon te koop te zetten voor iemand die er wel wat aan heeft.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 11:00

Dankjewel.
Dan ga ik geen nekwarmer kopen. :)

Sjafrane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 11:12

Jonnekee schreef:
Of ze een beetje goed blijven zitten en stevig zijn en wat jullie merkten qua effecten

Ik heb ze veel in de winter op stal gebruikt bij mijn oude paard eerst had ze een peesblessure die maar niet wilde verbeteren en uiteindelijk werd dat goed en later toen ze last kreeg van artrose. Ze is er toen heel erg van opgeknapt. Ze zijn makkelijk in gebruik en in de was

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 12:24

Jonnekee schreef:
Of ze een beetje goed blijven zitten en stevig zijn en wat jullie merkten qua effecten

Blijven goed zitten ondanks dat ze net iets te groot zijn kwa omvang aangezien m'n ruin fijn beenwerk heeft. Benen worden er niet warm onder en zn gallen zijn minder zichtbaar.

Hiervoor gebruikte ik de losse BOT onderlappen met bandages en dat werkte ook top. Dit is makkelijker in gebruik.

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 16:12

Afbeelding

Mijn luxe knol heeft nu een paar uur de stal beschermers om want ik hoorde dat je ze op moest bouwen, nu hopen dat hij ze om laat zitten }>