Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Als ik gewoon naar bem toe kom, maar niks nodig heb, dan blijft hij gewoon staan. Het was wel altijd al een binnenvetter. Maar Leo is echt blij dat het werk over is. Gun ik hem ook wel.
En hij speelt nog echt heel erg veel met mijn jonge pony, leuk om te zien
. Net een autist. Gewoon aan de hand wandelen gaat wel. Maar voor hem hoeft t allemaal niet meer zo. Heel af en toe trekt hij nog wel eens een sprintje, als de jonkies aan het rennen zijn (7 en 10 jaar). Maar dan is hij ook altijd snel klaar met zijn gekke 3 seconden
. Hij is bij mij leerpaard. Als ik naar les ga met 1 van de jonkies op nieuw terrein, gaat Leo mee als begeleider. Hij is makkelijk met laden en op vreemd terrein even chillen. Net als dat hij straks mag helpen om de nieuwe hond 'paardwijs' te maken. Zijn ook belangrijke taken. Dus hij is zeker niet voor niks hier. Bovendien is hij nog steeds de leider van de kudde. Hij brengt dus ook rust in de groep. Maar verder mag hij gewoon lekker paard zijn en krijgt hij wat extra eten. Wat hij als fjord ook helemáál niet erg vindt
Babyyentje schreef:Iemand ervaring met cushing en erg schrikkerig zijn ?
Viel me gisteren op dat die van ons opeens erg schrikkerig is
Mijn moeder stond wat bramen te plukken en stond op een takje ze schrok zich rot
Beetje nerveus ook .nu is dat andere paardje soms ook nerveus