Ik wil graag de 145/195 bestellen, maar durf niet goed, wat als die ook niet past hè? En helaas is omruilen geen optie, omdat de deken 'vuil' is door het passen (tja, een weidepaard is nogal stoffig en zanderig hè haha). Verder vind ik het wel een erg zachte stof die precies ook de warmte goed doorlaat. Wist ik zeker dat een 145/195 zou passen, dan kocht ik hem meteen. Maar om weer geld uit te geven aan een deken die niet 100% past en die ik dan toch niet zal gebruiken, tja dat vind ik ook zonde...
Als iemand interesse heeft in de 135/185 deken, voor €30 mag ie weg. Hij is eigenlijk nagenoeg nieuw, alleen door het passen zitten er wat zanderige vegen op en kon ik hem dus niet meer inruilen, helaas.
(het is van maart tm oktober dus best een lange periode dat het heftig kan zijn)

Met verzendkosten bij heeft de deken mij toch €50 gekost en hij is slechts 1x gepast, dus nagenoeg nieuw (buiten een zanderige veeg, waardoor ik hem niet kan retourneren voor een grotere maat, balen!). Ik had er dan graag nog €35 voor gehad. Ik kan hem verzenden naar zowel BE (€7,20) als NL (€6,75). Ik vind 'em net iets te strak bij de schoft (paard heeft nogal moeilijke schouders/schoft wat betreft dekens), vandaar dat ik 'em weer weg doe. Verder wel een erg fijne deken, ik vind het dus wel jammer dat ie strak trekt. Er was nog interesse, ga dus wel even die mensen eerst nog contacteren
Bails heeft gewoon onwijze pech dat ze ZE heeft.. Ze staat te koop, springt M en een fantastisch lieve pony voor kinderen. Maar zo gauw ze horen dat ze zomereczeem heeft haken ze allemaal af. Best frustrerend dat niemand haar een kans wil geven.

ik krijg ook vaak te horen 'paarden krijgen de baasjes die ze verdienen...' tja, dan heeft deze mazzel
want ik doe er wel alles aan om hem jeukvrij te houden...