Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tiwi1969 schreef:Je moet met bankbetalingen naar het buitenland goed opletten dat je kiest voor gedeelde kosten. Anders betaal je niet alleen de kosten van je eigen bank maar ook die van de begunstigde.
Juist die laatste kunnen hoog oplopen al zit er tussen de Nederlandse banken ook best grote verschillen.
Ik zou ze mailen en vragen om met creditcard te kunnen betalen.
Ze zitten op de Seychellen om wetgeving te omzeilen.
nils schreef:Ik meld mij hier vanwege het feit dat mijn paard maagzweren heeft.
Zijn er hier toevallig nog mensen die via abler abrazole gaan bestellen?
edit: ik zie nu pas het bericht van de poster boven mij... Heb jij al besteld?
Rooompie schreef:nils schreef:Ik meld mij hier vanwege het feit dat mijn paard maagzweren heeft.
Zijn er hier toevallig nog mensen die via abler abrazole gaan bestellen?
edit: ik zie nu pas het bericht van de poster boven mij... Heb jij al besteld?
Ik moet nog wat extra zakjes hebben... heb je al besteld? (Woon in de buurt.....)
Femke_Tweety schreef:Tweet staat sinds gisteren weer op volle dosis helaas.
Was gisteren erg beroerd, dierenarts erbij geweest. In ieder geval gaskoliek, mogelijk met zweren weer. En als hij al geen zweren had, kon ik er gevoeglijk vanuit gaan dat dat zou gaan gebeuren, vanwege tijdelijk niet mogen eten en pijnstilling.
Vandaag was hij wat fitter dan gisteren. Nog niet optimaal, nog vrij gassig. Maar wel veel rustiger.
Heb afgelopen nacht dus deel van de nacht op stal gezeten, en vandaag overdag ook groot deel van de dag. 't blijven toch wel echt zorgenkindjes, die maagdarmpatienten.
Wel interessant gesprek met dierenarts over nieuw middel tegen zweren. Is sinds week of 3 in nl, en zij is een van de aanjagers geweest om het in nl te krijgen.
Ik vraag nog even wat dingen na (zodat ik geen onzin vertel), en dan deel ik de info hier uiteraard ook!
Femke_Tweety schreef:Tweet staat sinds gisteren weer op volle dosis helaas.
Was gisteren erg beroerd, dierenarts erbij geweest. In ieder geval gaskoliek, mogelijk met zweren weer. En als hij al geen zweren had, kon ik er gevoeglijk vanuit gaan dat dat zou gaan gebeuren, vanwege tijdelijk niet mogen eten en pijnstilling.
Vandaag was hij wat fitter dan gisteren. Nog niet optimaal, nog vrij gassig. Maar wel veel rustiger.
Heb afgelopen nacht dus deel van de nacht op stal gezeten, en vandaag overdag ook groot deel van de dag. 't blijven toch wel echt zorgenkindjes, die maagdarmpatienten.
Wel interessant gesprek met dierenarts over nieuw middel tegen zweren. Is sinds week of 3 in nl, en zij is een van de aanjagers geweest om het in nl te krijgen.
Ik vraag nog even wat dingen na (zodat ik geen onzin vertel), en dan deel ik de info hier uiteraard ook!