Weet jij wat dit geintje kost? (heb hippo eczema gebruikt, maar al mocht dat spul werken, het geld voor dat spul heb ik gewoonweg niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Weet iemand of dit een goede deken is? Ik wil namelijk twee vliegen/eczeemdekens op stal hebben liggen omdat hij straks 24 uur per dag buiten staat en als er dan een gat in zit, moet ik wel een reserve hebben. Nu vind ik de meeste eczeemdekens nieuw te duur daarom heb ik ook een vliegendeken gekocht. Zou dit een goede zijn?
Ik hoop trouwens dat mijn vliegendeken komt vanmiddag!
Sodeletuut schreef:Citaat:OVERGEVOELIGHEIDSREACTIE'S
- atopie: aangeboren overgevoeligheid.
Weet iemand hier meer van? Ik zal ook even googlen.
deedee19 schreef:Annetje schreef:Weet iemand of dit een goede deken is? Ik wil namelijk twee vliegen/eczeemdekens op stal hebben liggen omdat hij straks 24 uur per dag buiten staat en als er dan een gat in zit, moet ik wel een reserve hebben. Nu vind ik de meeste eczeemdekens nieuw te duur daarom heb ik ook een vliegendeken gekocht. Zou dit een goede zijn?
Ik hoop trouwens dat mijn vliegendeken komt vanmiddag!
Ik kan het mishebben hoor, maar volgens mij is dat een everline toch? Tenminste die op het plaatje is dezelfde als op de site waar ik de everline besteld heb.
http://www.homeovet.nl/verzorgingsprodu ... zeemdeken/
Flosje446 schreef:Dit heb ik uit een leerboek van mij:
Some animals may respond to environmental antigens by mounting an exaggerate Th2 response and producing excessive amounts of IgE antibodies. These animals develop type I hypersensitivity reactions or allergies. The excessive production of IgE is callled atopy and affected individuals are to be atopic. The development of atopy and type I hypersensitivity depends on the interaction of genes and environmental factors.
ZE is een hypersensitiviteit I reactie (wordt ook vermoed dat het een type 4 is) en wordt gekenmerkt door een verhoogd aantal IgE cellen.