Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmyJamess schreef:Thanks voor jullie reactie.
Ik was ondertussen al een beetje aan het zoeken gegaan maar eczeemdekens lijken allemaal uitverkocht in zijn maat![]()
De enige die ik kan vinden is deze:
https://www.dekroo.nl/products/qhp-eczeemdeken-1?channable=003377696400313134303830374a&utm_term=770316883-1140807&utm_source=google&utm_medium=cpc&gclid=Cj0KCQjwl_SHBhCQARIsAFIFRVVNbHyGQOJic2qAffMQl8OWbznO5IGaDVydNjG_ofVrOpi7LHRSOoUaAt2lEALw_wcB
Maar nu ben ik totaal geen fan van deze dekens, mijn vorige verzorgpony had deze ook en was echt een drama. de kwaliteit in vergelijking met bijvoorbeeld Rambo dekens is ook veel minder en gewoon niet handig met op en af doen.
Weten jullie nog site's waar ze kleina maat (105 onderlengte) verkopen?
Agradi, MHS, EJ & Divoza is alles uitverkocht of hebben ze geen EZ dekens in zijn maat.
wendy1987 schreef:Hebben jullie ook dat ze de benen open schuren/ bijten? Die stomme vliegen zitten daar, krijgt ze plekjes van ( net als op dr hoofd) vervolgens bijt ze dat dan weer kapot.. zucht.
Elke zomer weer.. wat zou ik daaraan kunnen doen? De rest gaat opzich wel goed op wat plekjes op hoofd dus ook na..
wendy1987 schreef:Hebben jullie ook dat ze de benen open schuren/ bijten? Die stomme vliegen zitten daar, krijgt ze plekjes van ( net als op dr hoofd) vervolgens bijt ze dat dan weer kapot.. zucht.
Elke zomer weer.. wat zou ik daaraan kunnen doen? De rest gaat opzich wel goed op wat plekjes op hoofd dus ook na..
wendy1987 schreef:Suikers in t hooi? Bij teveel suikers gaat de mijne ook los ondanks al 4 jaar geen gras meer..
En de eiwit balans vinden blijft ook erg lastig bij ons. Genoeg voor spieren, maar teveel is dikke benen en jeuk...