Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Hallo! Ik kom hier even inbreken. Ik denk dat dit het meest recente topic is namelijk.
Ik heb een heleboel van jullie ervaringen gelezen en ben overstag gegaan voor een paar beschermers vanwege een groot vermoeden van artrose vanuit de dierenarts. Ik heb de Ceramic Rehab beschermers van Felix Buhler besteld. Moet ze nog gaan proberen bij mijn paard.
Heeft iemand ervaring ermee? Ik heb ze gisteren zelf even om mijn knie gedaan waar ik een blessure heb en jeetje wat voelde het fijn. Mijn knie voelde binnen no time warm van binnen terwijl de dunne broek waar ik de beschermer overheen deed gewoon nog net zo 'koel' aanvoelde als de knie zonder beschermer. Was heel gek om te voelen omdat ik toch eigenlijk niet het idee had dat het zoveel impact kon hebben.
MyChoice schreef:Iemand ervaring met de therm deken van Covalliero? Met keramische deeltjes, net als Back on Track. Maar dan voor de helft van de prijs.
Celebi schreef:Ik kan mijn laatste bericht niet meer aanpassen, maar mijn BOT nekverwarmer is binnen. Gelijk maar op gedaan. Ben heel benieuwd! Het lijkt nu al iets warm aan te voelen. Erg comfortabel.
Ben wel een beetje huiverig geworden naar aanleiding van de verhalen die ik hier las van een paar jaar terug over misselijk en naar ervan worden. Ik heb dat sowieso al snel dus ik vond het eigenlijk best eng om 'm om te doen. Heeft iemand daar nog recente ervaringen mee?
Ik heb trouwens ook de BOT rug verwarmer voor mijn pony besteld.
Jonnekee schreef:Of ze een beetje goed blijven zitten en stevig zijn en wat jullie merkten qua effecten
Celebi schreef:Ik kan mijn laatste bericht niet meer aanpassen, maar mijn BOT nekverwarmer is binnen. Gelijk maar op gedaan. Ben heel benieuwd! Het lijkt nu al iets warm aan te voelen. Erg comfortabel.
Ben wel een beetje huiverig geworden naar aanleiding van de verhalen die ik hier las van een paar jaar terug over misselijk en naar ervan worden. Ik heb dat sowieso al snel dus ik vond het eigenlijk best eng om 'm om te doen. Heeft iemand daar nog recente ervaringen mee?
Ik heb trouwens ook de BOT rug verwarmer voor mijn pony besteld.