Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij hebben gezien dat 1 van die 2 paarden mok heeft.surlessarts schreef:Onze tinker heeft al jaren last van mok we hebben alles geprobeerd wassen, scheren, ontsmetten, detol, olie, alle soorten zalven, antibiotica kuur , homeopatie, groene klei noem maar op.
Enkele dagen terug kreeg ik de raad er honing op te doen en inderdaad, op 3 dagen tijd is er een spectaculaire verbetering de korstjes zijn weg, de wonden zijn toe en de roodheid is weg. Nog een voordeel Bono laat de behandeling goed toe, dat was wel anders met al die andere middelen
vjseegers schreef:Wilde hier nog even melden dat mijn tinkermerrie Tinka Montana *eindelijk* zo goed als van haar mok af is na 9 maanden prutsen met mokzalf andere smeerseltjes. Twee dingen hebben geholpen: zo suikerarm mogelijke brok en muesli en.....vooral Sudocreme.
Dat laatste heeft een spectaculair resultaat gehad binnen korte tijd! De laatste plekjes drogen nu uit en de korstjes vallen eraf. Kwam hierop dankzij dit forum!
Tinka en ik zijn heeeeel blij dat we nu eindelijk van de jeuk en het gepruts af zijn!