Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:niet meer laten enten met dectomax hoor.
preventief enten daar mee heeft totaal geen zin, en bovendien is er al resistentie tegen.
laat dat dus achterwege.
ik heb er ervaring mee, ik heb een tinker
staart voorpluk en hals is sowieso geen mijt in mijn ervaring.
heb wel luis gezien op die plekken,maar altijd pas winters
die zitten vaker op de onderbenen namelijk.
denk dat je moet kijken naar wat andere zaken.
vind ze het daar leuk.is ze relax?
paarden gaan soms ook op een nieuwe stal schuren door stress.
het voer is er anders, komt ze op gras?
hoe anders is het gras?
staan er andere struiken,bomen in de directe omgeving.
wat voor voer krijgt ze?
Ninx schreef:Nou, inmiddels weer even verder met happy skin van green valley, en geen jeuk meer.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hij ziet er dan zo goed uit.
Voor hem zelf ook fijn, minder jeuk.
car0linee schreef:Hier is de jeuk ook weer erger. Kon het met derfen onder controle houden maar ineens had ze daar na jaren gebruik grote plekken van in haar manen. Dus nu vanalles als alternatief aan het proberen. Maar blijft lastig.
Wel de keuze gemaakt om komend jaar immunotherapie te proberen. In januari krijgt ze allergie onderzoek en dan in februari starten met prikken. Hopelijk gaat dat voor haar werken. Die jeuk is helemaal niets.
Glucobalance voer ik hier ook. Is wel een heel fijn product. Ik zie wel duidelijk verschil.
sunny43 schreef:Hier echt zoveel beter met happy skin - ik heb alle 4 de producten, okay ik heb ze weer wel onder een deken gezet omdat ze toch weer een boel beten op haar rug had, maar ze heeft er geen overdreven jeuk (meer) van. Jippie!!! HEb haar wel van het gras af en ja veel zwaluwen in haar uitloopstal maar... die vangen ook veel insecten weg.