superpony schreef:Ik geef nu nog steeds balsamic air met een spuit in de mond en de balsamic control door het eten.
Tancreda, ik heb het al eerder gezegd, dan moet je het echt eens door iemand anders laten doen. Ik doe helemaal niet aan moeilijk doen, dus hier hebben ze altijd pech. Wat moet, dat moet en dat gebeurt gewoon. Ga geen strijd aan.
Puffen vind ik bij een paard niet voldoende doen.
Iemand anders erbij heb ik ook wel eens geprobeerd. Ook met flixotide pufjes. Maar dat was helemaal een rampenplan. Ze accepteerde dat al helemaal niet, terwijl ik het wel kon. Best rottig want toen ging ik op vakantie en heeft ze 2 weken geen medicijnen gehad
Met de flexineb zet ik haar vast. Los in stal heb ik ook geprobeerd, maar dat was ook geen succes.
Van januari tm april ging het super. Maar toen kreeg ze wat meer last (iig maakte ze met ademhaling meer geluid) en sindsdien doet ze weer moeilijk. Ik denk dat het bij haar echt het gevoel is dat ze vreselijk vind. Geluid maakt hij met de nieuwe medcup echt een stuk minder. blijkbaar had ik daar de eerste keer wat pech mee?
Balsamic air geef ik zo af en toe een kuurtje van een week. Heel fijn spul inderdaad. Balsamic control heb ik ook gegeven, maar niet echt verschil gemerkt. Ik geef eigenlijk weinig supplementen verder voor de luchtwegen. Als ze wat meer uitvloeiing krijgt en gaat hoesten eventueel sputolysin of equimucin.