Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koetjeboe schreef:ellepel schreef:zwart word ie toch wel van het rollen he![]()
als ik er nu een zou moeten kopen zou ik ook voor een lichte gaan,inderdaad in de zon lijkt me dat fijner
Maar zou jij dan ook voor de witte gaan.
Want ik kan kiezen uit donker bruin vos kleurig of wit/grijs
koetjeboe schreef:ellepel schreef:zwart word ie toch wel van het rollen he![]()
als ik er nu een zou moeten kopen zou ik ook voor een lichte gaan,inderdaad in de zon lijkt me dat fijner
Maar zou jij dan ook voor de witte gaan.
Want ik kan kiezen uit donker bruin vos kleurig of wit/grijs
TJolieke schreef:Ik heb tegen de stal ook grote borstels en enkele harde bezems geschroefd. Hebben ze afgelopen zomer allemaal veel gebruik van gemaakt, ook de niet-schuurders.
Vandaag de deken bij Colonel opgedaan, hij accepteerd het heel goed. Ik was bang dat de deken te klein zou zijn maar hij is eerder nog wat aan de grote kant. Heb hem op video gezet, ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven hoe ik de deken beter passend kan maken? Bij de achterbenen had ik gedacht om de elastieken wat in te korten.
De buikflap zit ook wat ruim die kan ik ook bij de elastieken aanpassen denk ik.
Het gerimpelde gedeelte tussen de voorbenen zit echt helemaal niet aangesloten, flappert helemaal. Hoe kan ik dat oplossen?
http://www.youtube.com/watch?v=M-H-gtKp768
moniekk schreef:ik heb de rambo sweetich hoody dr nu zo'n 2/3 weken opliggen, bevalt prima erg goede kwaliteit, lekker stefig stof en de pasvorm is super hij heeft er ook voldoende bewegingsvrijheid in!
Heb een maat 190 voor mijn ± 1.50m hoge haflinger.
alleen 2 minpuntjes: hij schuurt aan de oren, en hij beschermt de buik niet optimaal omdat de buikflap niet dicht is!
Mijn haflinger begint last te krijgen van zijn buiknaad en ook van zijn koker, hij heeft erg veel jeuk aan zijn koker, hier bijt hij aan (tot bloedens toe!). Ik stijk zijn koker elke dag in met theatrea olie vanwege de vliegwerende en desifecterende werking. (ondanks dat hij de rambo sweetich hoody deken op heeft)
Ik zit er aan te denken om een boetdeken aan te schaffen van het merk boet.
Ik heb de prijzen even bekeken en het valt me op dat ze fiets duur zijn. en ik hoor van mensen dat het een dun stofje is.. een dun stofje dat dus snel kapot kan gaan lijkt me dus?
Mijn haflinger is nogal een puber, en is goed in alles kapotmaken.
Toch moet ik zeggen dat als de deken dus goed past en lekker zit hij die ook echt met rust laat.
Maar hij stoeit nog wel eens vaak met zijn weidemaatje..
Wat vinden jullie van de (echte boet) boetdeken?
Wat zijn voordelen en wat zijn nadelen?