SparklingApp schreef:Dat klinkt iig al een stuk beter LL!
Fargo, hoe gaat het nu met Willy zijn been?
Zijn hier mensen met een wat groter paard dat Pergolide krijgt?
Ik ben benieuwd hoeveel die krijgen, ik moet die van mij 2 mg per dag geven van mijn DA, in overleg met de faculteit Utrecht.
Jemig dat is heel erg veel en zeker omdaar meteen in een keer mee starten, ik zou daar voorzichtig mee zijn, zeker door de bijwerkingen worden ze misselijk en duizelig en willen niet eten. Als je dit al zou doen, dan daar rustig naar toe bouwen. Willy is een kwpner/gelderse van ruim 700 kg, ik denk eerder 750 kg en hij heeft schofthoogte van 1,72m en hij krijgt nu sinds een half jaar 1,5 mg maar heeft het 3,5 jaar prima op 1 mg gedaan. DA adviseerde indertijd direct al 1,5 mg..
Ik zou zeker onderbouwd willen krijgen waarom ze met zo'n hoge dosis willen starten en hoe lang ze dan denken dat je dit zou moeten volhouden.
Willy zijn been is eindelijk zachter en dunner geworden. Hij kreeg oorspronkelijk te weinig AB (nieuwe DA bij de kliniek, je ziet DA's weten ook niet alles!) en daardoor duurde het veel te lang. Heb onze kliniek gebeld en aangegeven dat hij vlgs mij niet genoeg kreeg en dat was idd zo dus sinds woensdag wel genoeg gehad en toen ging het ook verbeteren gelukkig. Vandaag en gisteren heeft hij wat onder het zadel gestapt.
Sigrid, wat super dat het nu weer vooruit gaat! Dat zijn inderdaad de wijzigingen die je - met de juiste dosis
- mag verwachten, super dat het nu doorzet en dat het nu nog verder de goede kant in gaat!