Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:caspara schreef:Ik had eergisteren de vraag gesteld of mijn paard ook allergisch zou kunnen zijn omdat ze gaat hoofdschudden als we in het bos rijden. Ik heb tot nu toe gedacht dat het van het zweet was maar begin te twijfelen.
Iemand antwoordde dat het geen allergie kon zijn omdat ze in het de winter ook deed. Ik heb haar echter nog niet zo lang en we zijn in de winter haast niet in het bos geweest (ze rijdt nog niet veel 'buiten' want ze is nog niet heel goed verkeersmak). De laatste keer dat ze het erg had was in het bos in de week van 16 februari. Waren er dan al pollen? Hadden jullie er al last van dan?
heb je mijn antwoord op jouw vraag wel gelezen?
staat op vorige pagina.zou toch eerst het een en ander proberen te veranderen aan het hoofdstel om te kijken of dat invloed heeft
caspara schreef:Nog een idee. Ik kan ook eens door het bos stappen en zorgen dat ze niet zweet. ALs het allergie is zou ze het dan ook moeten hebben toch. Of komen die pollen alleen binnen met flinke inspanning?
Maris schreef:Welk neusnetje gebruiken jullie ? Want ik zag laatst een netje voorbij komen dat totaan de lippen kwam en dan helemaal rondom de neus, lijkt me niet zo fijn. Of hebben ze dat allemaal ?
Maris schreef:ooh sorry singasong. Op de 1 of andere manier haal ik jou altijd door de war met Inoterry ( dan heeft haar paard geen last op de wei van het hoofdschudden, denk ik )sorry