Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nyaleti schreef:Hoe durven jullie zoveel te investeren in die deken?een haakje en meteen een grote scheur joh. Is dezelfde stof als zo'n pyjama toch?
Hier ook vaak jeuk aan de lip. Wel alleen de eczemer (andere paard staat in dezelfde wei en zelfde hooi) dus link het toch daar aan.
Hjartje schreef:Nyaleti schreef:Hoe durven jullie zoveel te investeren in die deken?een haakje en meteen een grote scheur joh. Is dezelfde stof als zo'n pyjama toch?
Hier ook vaak jeuk aan de lip. Wel alleen de eczemer (andere paard staat in dezelfde wei en zelfde hooi) dus link het toch daar aan.
Ik moet zeggen dat de kans op zo’n scheur mij ook weerhoudt om dat bedrag voor een deken uit te geven, al lijkt het me verder wel een perfecte deken. Alleen zoveel geld...
Hier gaat het eczeem op en af de laatste weken. Afgelopen drie dagen ging het heel goed en aan het begin van de week was het dan wel weer helemaal mis. Die plekjes op haar benen waren uiteindelijk toch ZE, nu behandeld met een zalf van o.a. Aloë Vera en kokosolie en de plekken worden aanzienlijk rustiger/ze heeft veel minder jeuk aan haar benen.
ellepel schreef:weet je al de reden van de eczeem dan?
ander voer,andere omgeving, wormen?
darkadia schreef:Hier dus het hoofd nu toch ook maar mee genomen met de shampoo. Heb de shampoo bar van pippas honing en propolis. Fijn ding!
Wat me opvalt is dat m’n beide paarden momenteel ook heel veel jeuk aan hun lippen hebben. Iemand daar ervaring mee of dat ook eczeem of iets anders? Ik dacht miss allergie voor bepaalde plant ofzo? Paardlief wilde echt z’n neus over de grond schuren op de stenen
Verder waren er hier eerder wat vragen in het topic over de snuggy en de kokerflap enzo dus ik heb vandaag even wat foto’s gemaakt van mijn snuggy!
[ [url=m/oihRBN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tYtC0D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tZ2Nbb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xnrSLq.jpg]Afbeelding[/url] ]
sunny43 schreef:darkadia schreef:Hier dus het hoofd nu toch ook maar mee genomen met de shampoo. Heb de shampoo bar van pippas honing en propolis. Fijn ding!
Wat me opvalt is dat m’n beide paarden momenteel ook heel veel jeuk aan hun lippen hebben. Iemand daar ervaring mee of dat ook eczeem of iets anders? Ik dacht miss allergie voor bepaalde plant ofzo? Paardlief wilde echt z’n neus over de grond schuren op de stenen
Verder waren er hier eerder wat vragen in het topic over de snuggy en de kokerflap enzo dus ik heb vandaag even wat foto’s gemaakt van mijn snuggy!
Ik heb dezelfde snuggy hoods deken maar dan met uierbescherming. Heel fijn, wordt alleen zo vies. Wat me bij jou opvalt, had ik eerst ook, deken zakt te ver uit over de staart waardoor bij mij de staartflap heel snel ook heel vies werd. ik heb een naad in de rug gemaakt zodat de staartflap wat hoger komt, bij de staartaanzet - want daar hoort ie. Gaat zeker een stuk beter.
Ik had ook de uierflap er op een gegeven moment afgehaald, moet sowieso regelmatig om te wassen. VInd het jammer dat de buikflap er niet los af kan. En ja dure deken maar zit wel heel fijn. Hoewel ik dat klittenband niet altijd handig vind....
Enuhm gaat hier al jaren mee, dus is echt wel sterk maar ik heb geen slopers...
sunny43 schreef:darkadia schreef:Hier dus het hoofd nu toch ook maar mee genomen met de shampoo. Heb de shampoo bar van pippas honing en propolis. Fijn ding!
Ik heb dezelfde snuggy hoods deken maar dan met uierbescherming. Heel fijn, wordt alleen zo vies. Wat me bij jou opvalt, had ik eerst ook, deken zakt te ver uit over de staart waardoor bij mij de staartflap heel snel ook heel vies werd. ik heb een naad in de rug gemaakt zodat de staartflap wat hoger komt, bij de staartaanzet - want daar hoort ie. Gaat zeker een stuk beter.
Ik had ook de uierflap er op een gegeven moment afgehaald, moet sowieso regelmatig om te wassen. VInd het jammer dat de buikflap er niet los af kan. En ja dure deken maar zit wel heel fijn. Hoewel ik dat klittenband niet altijd handig vind....
Enuhm gaat hier al jaren mee, dus is echt wel sterk maar ik heb geen slopers...
Hjartje schreef:Wat balen zeg, darkadia
Ninx schreef:Nou, ben nu 3 weken ongeveer aan de slag met die Happy Skin van Greenvalley.... maar dat is dus echt wel een klein wonder... hij schuurt NIET!
Even afkloppen!