Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marloezz schreef:Ik heb me ook aangemeld. De andere ben ik uitgestapt nadat er weer werd gezeurd over respectloze leden die vragen durfden te stellen. Ik heb een Fries met K1/Px dus ik zal helaas niet teveel kunnen helpen met supplementen, omdat de geleerden er nog niet uit zijn wat je het best kan doen met K1. De laatste inzichten zeggen zelfs een eiwitarm dieet...
Caily schreef:Marloezz schreef:Ik heb me ook aangemeld. De andere ben ik uitgestapt nadat er weer werd gezeurd over respectloze leden die vragen durfden te stellen. Ik heb een Fries met K1/Px dus ik zal helaas niet teveel kunnen helpen met supplementen, omdat de geleerden er nog niet uit zijn wat je het best kan doen met K1. De laatste inzichten zeggen zelfs een eiwitarm dieet...
Mijn k1 paard is 27 geworden en tot haar dood recreatief bereden. Toen ze jonger was ook in de sport. Altijd traditioneel maar wel suikerarm gehouden. Wel haar rond overdag op de wei. Geregeld mee gefokt ook. De laatste jaren heeft ze extreem veel eiwitten gekregen en daar deed ze het top op.
Ze is ingeslapen vanwege een peesblessure. Moest strikt behandeld worden, maar dit paard had een hekel aan d’r box.
Caily schreef:Omdat ik het enorm zonde en een gemiste kans vind dat er geen sociaal media plek om zonder bepaalde “moeten” ervaringen en tips te delen over pssm2, heb ik zelf een groep aangemaakt.
Het is een pilot, want het ligt erg gevoelig en als er iemand alternatief met deze paarden om gaat, en een andere mening heeft dan de massa, ben ik het wel. Dus het is ook wel beetje eng. Maar wie weet hoeveel mensen in hetzelfde schuitje zitten.
https://www.facebook.com/groups/3111033 ... group_link
Marloezz schreef:Caily schreef:[quote="Marloezz"
Ik heb me ook aangemeld. De andere ben ik uitgestapt nadat er weer werd gezeurd over respectloze leden die vragen durfden te stellen. Ik heb een Fries met K1/Px dus ik zal helaas niet teveel kunnen helpen met supplementen, omdat de geleerden er nog niet uit zijn wat je het best kan doen met K1. De laatste inzichten zeggen zelfs een eiwitarm dieet...
Mijn k1 paard is 27 geworden en tot haar dood recreatief bereden. Toen ze jonger was ook in de sport. Altijd traditioneel maar wel suikerarm gehouden. Wel haar rond overdag op de wei. Geregeld mee gefokt ook. De laatste jaren heeft ze extreem veel eiwitten gekregen en daar deed ze het top op.
Ze is ingeslapen vanwege een peesblessure. Moest strikt behandeld worden, maar dit paard had een hekel aan d’r box.