Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urselin schreef:Ik kan niks anders zeggen dan: WAUW!!
Wat een enorm verschil (zijn uitstraling ook)!
Hoe lang hebben jullie erover gedaan en met welke aanpassingen?
urselin schreef:En wat is het juiste dieet? Wat is de juiste mineralenbalans?
En wat valt onder 'voldoende' beweging?
Ik ben geen deskundige en wat Utrecht geadviseerd heeft komt niet overeen met wat ik bijvoorbeeld hier lees. Wie heeft dan gelijk? Wat moet ik dan doen als leek?
Daar loop ik nou juist tegen aan in het 'goed doen'
Jannepauli schreef:Mineralen balans kun je vaststellen aan de hand van de hooi analyse. Die is natuurlijk niet zoals SR zegt altijd min of meer hetzelfde.
Wel is er een gemiddelde wat ieder paard dagelijks moet binnenkrijgen.
SuperRoos schreef:urselin schreef:En wat is het juiste dieet? Wat is de juiste mineralenbalans?
En wat valt onder 'voldoende' beweging?
Ik ben geen deskundige en wat Utrecht geadviseerd heeft komt niet overeen met wat ik bijvoorbeeld hier lees. Wie heeft dan gelijk? Wat moet ik dan doen als leek?
Daar loop ik nou juist tegen aan in het 'goed doen'
Denk dat dat de moeilijkheid is hierin, die is voor elk paard anders (mineralenbalans zal wel hetzelfde zijn ongeveer..)
In mijn ogen verbruiken IR paarden soms juist meer dan gezonde paarden, omdat het lichaam als een gek aan het proberen is de balans te herstellen..
Homeopate kwam ik via een bokker aan.. Stond toen eigenlijk op het punt om op te geven zelf en kreeg een mail met haar gegevens en een bericht om dat alsjeblieft als laatste te proberen, als dat niet zou werken kon ik alsnog de keuze maken..
Gelukkig toch geluisterd dus..