Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dianalamboo schreef:Helaas hier ook weer erge mok. Normaal op de achterbenen maar nu voor. Echt tot bloedens toe.
Zijn erachter hoe het komt. Paarden krijgen voordroog en kan hier dus niet tegen. Zijn nu hooi aan het regelen waat eiwitarm en suikerarm is en hopelijk komt het snel weer goed. Ben druk aan het smeren maar het is pijnlijk voor der dus gaat wat lastig. Loopt er niet kreupel op gelukkig en been is niet dik/ warm. Hopelijk gaan we snel de goede kant weer op
pamela25 schreef:dianalamboo schreef:Helaas hier ook weer erge mok. Normaal op de achterbenen maar nu voor. Echt tot bloedens toe.
Zijn erachter hoe het komt. Paarden krijgen voordroog en kan hier dus niet tegen. Zijn nu hooi aan het regelen waat eiwitarm en suikerarm is en hopelijk komt het snel weer goed. Ben druk aan het smeren maar het is pijnlijk voor der dus gaat wat lastig. Loopt er niet kreupel op gelukkig en been is niet dik/ warm. Hopelijk gaan we snel de goede kant weer op
temiste iemand die het snapkijk eerst eens naar jullie voer en naar eiwitten en suikers voor dat je gaat sneren enzo
ook met krachtvoer!!!!!
FireAndIce schreef:Mijn verzorgTinkie krijgt per dag:
's ochtens 1 kilo biks met flinke krat kuilgras,tussen de middag een bakje
(ongeveer 750 gram)granenmix en brokken een krat kuilgras,
in de namiddag een kilo biks en 's avonds een krat kuilgras.
Ik moet de kratten flink voldoen,maar vindt het persoonlijk teveel.
Het liefst voer ik 'm hooi,maar dat wil de eigenaresse niet,omdat het paard kuil lekkerder vindt...
FireAndIce schreef:Mijn verzorgTinkie krijgt per dag:
's ochtens 1 kilo biks met flinke krat kuilgras,tussen de middag een bakje
(ongeveer 750 gram)granenmix en brokken een krat kuilgras,
in de namiddag een kilo biks en 's avonds een krat kuilgras.
Ik moet de kratten flink voldoen,maar vindt het persoonlijk teveel.
Het liefst voer ik 'm hooi,maar dat wil de eigenaresse niet,omdat het paard kuil lekkerder vindt...
callum schreef:ik had het niet over de hoeveelheid kuil maar over de hoeveelheid biks. dat is erg veel. ruwvoer is dan minder schadelijk. hooi zou idd beter zijn, maar goed paardje heeft wel ruwvoer nodig. dus zou biks minderen en niet het kuil