Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yontheke schreef:Mijn paard doet het dit jaar echt supergoed. Klein beetje schuren aan zijn neus maar manen en staart laat ie voorlopig gewoon heel.
Heel vroeg begonnen met deken op, Puur Apis druppeltjes en 1 keer per week speciale druppeltjes van de shiatsu therapeute op zijn leverpunten op zijn rug en dit blijkt voor hem echt top te werken.
Elisa2 schreef:Yontheke schreef:Mijn paard doet het dit jaar echt supergoed. Klein beetje schuren aan zijn neus maar manen en staart laat ie voorlopig gewoon heel.
Heel vroeg begonnen met deken op, Puur Apis druppeltjes en 1 keer per week speciale druppeltjes van de shiatsu therapeute op zijn leverpunten op zijn rug en dit blijkt voor hem echt top te werken.
Waar zitten deze leverpunten?
Helaas is het hier momenteel behoorlijk met de ZE bij beide paarden. Hoe warmer hoe erger lijkt wel. Ook op de hoofden helaas.
Merel___ schreef:Die ziet er mooi uit Caroline. Hoe valt 'ie? Ik overweeg de Snuggy Hoods eczeemdeken, maar vind hem inclusief uierflap en masker wel erg duur (300 euro in totaal). Dit is ook een mooie optie, zeker vanwege de uierflap.
Merel___ schreef:Klinkt goed Ninx! Ik ben er gisteren mee begonnen, ben erg benieuwdWat merk jij?
Merel___ schreef:Die ziet er mooi uit Caroline. Hoe valt 'ie? Ik overweeg de Snuggy Hoods eczeemdeken, maar vind hem inclusief uierflap en masker wel erg duur (300 euro in totaal). Dit is ook een mooie optie, zeker vanwege de uierflap.