Zo ziet het er bij Sunny nu uit.. Vergeleken met vorig jaar is het dit jaar super gegaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sweetwendy schreef:die van mij heeft al een tijdje geen zomereczeem deken meer op gehad. Ze zit weer heerlijk in haar wintervachtje. Vandaag de deken naar divoza gebracht om gewassen te worden. Volgende jaar maar weer op
Hebben jullie een precieze datum wanneer jullie de deken weer op doen of ligt puur aan het weer? Ik heb het dit jaar veel te laat op gedaan omdat ik niet wist dat ze zomereczeem had en was eerst ook niet bevestigd door de vee-arts..
sweetwendy schreef:die van mij heeft al een tijdje geen zomereczeem deken meer op gehad. Ze zit weer heerlijk in haar wintervachtje. Vandaag de deken naar divoza gebracht om gewassen te worden. Volgende jaar maar weer op
Hebben jullie een precieze datum wanneer jullie de deken weer op doen of ligt puur aan het weer? Ik heb het dit jaar veel te laat op gedaan omdat ik niet wist dat ze zomereczeem had en was eerst ook niet bevestigd door de vee-arts..
WowAmigo schreef:Hier is de jeuk nu veel erger dan van de zomer( pony heeft echt een dikke manenkam, wanneer houdt dat op met dat fructaan???
Floortz schreef:WowAmigo schreef:Hier is de jeuk nu veel erger dan van de zomer( pony heeft echt een dikke manenkam, wanneer houdt dat op met dat fructaan???
Niet meer. Geef je extra magnesium? Ik heb toch het idee dat het wel helpt. De vetjes rondom de staart en op de flanken zijn afgenomen sinds hij extra magnesium krijgt. De kam is bij hem altijd stevig maar wel soepel.
http://www.agrifirm.com/agrifirm-feed/m ... monitorcom