Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biies schreef:Rambo deken in engeland is nu 61pond die wil ik graag bestellen alleen kan iemand mij vertelle welke maat ik moet hebben? hij heeft nu maar 185
Biies schreef:http://www.derbyhouse.co.uk/Equestrian/ ... 0-2001.htm
ik snap niks van die site hahaha verzenden is geloof ik 13pond(naar belgie)
Biies schreef:Rambo deken in engeland is nu 61pond die wil ik graag bestellen alleen kan iemand mij vertelle welke maat ik moet hebben? hij heeft nu maar 185
gemske schreef:Hoi, ik heb een vraagje over jeuk aan de oren bij mijn pony, hier zitten vast een hoop mensen met ervaring
Even de achtergrond uitleggen: ik heb twee shetlanders en die hebben twee weken geleden allebei aan een oor een ontsteking gehad. Veearts dacht aan een bacteriele infectie, geen beestjes. Hoewel ik bij mijn merrie wel een keer wat knut-achtige mugjes heb gevonden, maar die kunnen natuurlijk op het warme oor zijn afgekomen.
Ik heb zalf (fuciderm) gekregen van de VA, bij de merrie is de jeuk zo goed als weg. Maar, bij mijn ruintje is het sinds een paar dagen weer heel heftig terugen nu heeft hij er echt last van en heeft gisteren dus ook de buitenkant van zijn oren kapot geschuurd.
Ben dus weer 2x daags met de zalf begonnen.
Maar ik vraag me af of het nu verstandig is om hem een vliegenmasker (met oren) op te doen. Aan de ene kant lijkt het me goed zodat er iig geen nieuwe vliegen/muggen bij kunnen, van de andere kant ben ik bang dat het juist de hele tijd op de wondjes gaat irriteren waardoor hij nog meer zou schuren/krabben.
Als er iemand advies heeft, graag