tallechie schreef:Blue_eyes: dat bedoel ik ook. Het paardje kan momenteel niet naar de kliniek toe, maar ook al zou de kliniek het niet zien zitten, zouden ze er toch alles aan moeten doen als de ts dat wil.
Zo bedoel ik het, snap je
Ik snap het!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tallechie schreef:Blue_eyes: dat bedoel ik ook. Het paardje kan momenteel niet naar de kliniek toe, maar ook al zou de kliniek het niet zien zitten, zouden ze er toch alles aan moeten doen als de ts dat wil.
Zo bedoel ik het, snap je
Klara16 schreef:malih: je hebt een punt. TS is nu een gepeperde rekening aan het betalen voor de nalatigheid van iemand anders... respect hoor!
Blue_Eyes schreef:En de vraag was om die vraag niet meer te stellen
Klara16 schreef:Blue_Eyes schreef:En de vraag was om die vraag niet meer te stellen
Dat is dan typisch bokt
altijd kritisch blijven. Als het raar klinkt zit er meestal ook iets raars achter. Er hebben hier vroeger nog wel topic over het opkalafateren van héél erg uitziende paarden gelopen. Die TS-ers waren altijd fier op hun prestatie. Deze helemaal niet.
Ik zie niet in waarom ik me niet mag afvragen hoe dat komt.
igor001 schreef:respect voor de TS! ik snap echt niet hoe mensen dit zover kunnen laten komen..
Ts je zei dat als je eten achterin de mond stopt het er weer uit valt. Maar als je nou eens met een spuitje met daarin vloeibaar voedsel (bijv. dunne slobber) wat erin spuit? dan hoeft hij alleen nog maar te slikken toch?
Blue_Eyes schreef:Omdat er overleg is geweest met de mods over een SA en die het vast niet voor jan-met-de-korte-achternaam goedgekeurd hebben... er zal wel een reden voor zijn en het is niet onze zaak wat die reden is. Aangezien ze die SA heeft zal ze ons wel niet gaan vertellen waarom, snap je wel?
maikeltje schreef:Ik duim hard mee dat dit paardje nog een toekomst heeft.
Ben benieuwd naar de uitslag van het rontgenonderzoek.
KiWiKo schreef:daarom ook Brinta![]()
![]()
ik heb ook heel wat afgemodderd voordat ik begreep dat dit soort dingen met slobber ed niet gaan
Misschien wil TS absoluut niet dat de ouwe eigenaren weten dat het paard bij haar staat..........
kan zomaar