Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadya schreef:Detour:![]()
Listiglistje, mooie lijst!!
Ik zou die van mijn twee laatste DA's er wel eens naast willen zetten, maar heb hun CV niet.
Rob, er zijn dus dierenartsen die nog wat meer in hun pakketje aanbieden.![]()
En dat met groot succes doen blijkbaar.
heleenxx schreef:Ik heb ook nog een héél mooi voorbeeld van een paard van ons. Even in het kort:
Sinds 2001 bekend met ziekte van Lyme. Na diverse antibioticakuren nog steeds een heel erg ziek, mager, teruggetrokken paard. Ernstig kreupel, gewrichtsontstekingen, hoefschoen die losliet, huidontstekingen, etc.
DA zag nog maar 1 oplossing, in laten slapen.
Homeopaat erbij gehad, paard knapte wel wat op, kon na een jaar wel weer wat licht werk gaan doen.
Steeds vaker terugvallen, rond 2004 een jaar lang ernstig kreupel geweest, erg ziek.
ICREO-oteopaat erbij gehad. Na 2 behandelingen is het paard opknappend heen gegaan. In de tussentijd ben ik zelf afgestudeerd osteopaat en check ik het paard regelmatig. Ziekte van Lyme gaat nooit meer weg, maar is erg goed onder controle.
Paard loopt inmiddels M1 dressuur met 2 ruiters, heeft geen problemen meer met zijn ziekte.
Dit is toevallig een foto die ik vorige week in de wei heb gemaakt van hem, ziet er niet ziek uit toch?
RobvdPK schreef:En dan ?
Het gaat mij niet om dierenarts X, Y, of Z.
Het gaat mij om homeopathie, osteopathie, en aanverwante onzin.
Rob