jcristina schreef:ireen, mijn pony wordt dit jaar 15. Onze veearts heeft niets gezegd over de betrouwbaarheid van de test, vind ik wel slordig. Misschien hebben ze er nog niet zoveel mee te maken gehad. Ik heb nu dus een andere veearts gevraagd en die komt deze week, hopelijk heeft zij een idee wat het kan zijn. Het gaat de afgelopen dagen best heel goed met hem, dat maakt het waarschijnlijk niet makkelijker om een diagnose te stellen. En jij bent net begonnen met de medicijnen? Heb je al veranderingen gemerkt?
Tja ik weet niet of het slordigheid is van je dierenarts, ik hoor wel meer dat veeartsen toch urine onderzoeken.. maar in mijn geval vonden beide veeartsen het niet betrouwbaar.
Ik ben benieuwd wat de andere veearts zegt.. Hij heeft wel veel symptomen van cushing.
Ik ben inderdaad pas net begonnen met medicijnen (pergolide), vandaag is de 11e dag. Ik zie nog geen hele duidelijke veranderingen in haar uiterlijk, maar ze is wel een heel stuk alerter en losser in haar lijf aan het worden. Volgens de veearts zal ik waarschijnlijk pas na een maandje echt veranderingen gaan zien, dus ik ben benieuwd

Angstig is Evita niet, maar wel onzettend druk.. Gisteravond vond ik haar wel tegen het gespannen aan eigenlijk. Ik weet niet of ze zich nu gewoon erg goed voelt of dat ze toch last heeft van bijwerkingen, ik twijfel een beetje. Tijdens het wandelen loopt ze continu te dribbelen, terwijl ze tot een aantal weken terug meer achter me aan sjokte. Het dribbelige en jolige komt me niet onbekend voor (Evita is altijd vrij temperamentvol geweest ), maar ik vind het wel een erg grote omslag ineens.
Leuk Mexxuna! Ik ben over een paar maanden afgestudeerd (fysiotherapie) en zit te twijfelen om me in te schrijven voor de opleiding paarden osteopathie. Twijfel omdat ik ook heel graag kinderfysiotherapie wil gaan doen.. maar daar staat een wachtlijst voor tot 2010..