Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vamp schreef:heeft iemand een idee waar ik een foto kan vinden van zo'n stengel die gedroogd is? ik heb namelijk wel vaker zo'n paarsachtige/roodachtige stengel gevonden in het hooi, maar er verder niet op gelet. nu heb ik hem naast zo'n groene stengel gelegd van een jkkplant, en ik vind het lijkt me wel dat dit hetzelfde is...
vamp schreef:heeft iemand een idee waar ik een foto kan vinden van zo'n stengel die gedroogd is? ik heb namelijk wel vaker zo'n paarsachtige/roodachtige stengel gevonden in het hooi, maar er verder niet op gelet. nu heb ik hem naast zo'n groene stengel gelegd van een jkkplant, en ik vind het lijkt me wel dat dit hetzelfde is...
Citaat:Ik denk dat eigenaren van vee (koeien paarden ed) die het slachtoffer worden van JKK door slecht beleid gewoon de verantwoordelijke ervoor aansprakelijk moet stellen voor de scahde en evt moet aanklagen.
carola1 schreef:hmm,ik zie in die foto klaver, paardenbloem, maar geen jkk.
welke is de jkk.
want ik zie 1 blaadje wat ik vandaag bij mij in de wei ook vondt en dat is het blaadje linksboven van de rode stengel van de paarden bloem.