Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig lag die sloot redelijk droog en het was een jong en vitaal paard dus die kwam er met wat hulp zelf uit. 
Dus maar een hoevenkrabber opgeofferd al paste die natuurlijk niet in het potje
en nu is het een zootje op de tegels 
Volgend weekend gaan we meedoen aan de tweedaagse buitenritten bij de KNHS. Gelukkig heeft ze echt een hele goede conditie, dus ik maak me er niet druk om. Morgen staat er een WE clinic op het programma, heel benieuwd hoe dat is.
ellepel schreef:Dubbelfun wat heb je met die voeten gedaan, met een slijper?

) .
DubbelFun schreef:Zo daar zit al een mooi buikje op
Wanneer moet ze ??
Ik heb net 6 hoeven gedaan (4 van Boon en 2 van Jasmijn). Boon eerst dan kon Jasmijn vast aan het geluid van de rechte slijper wennen.
Daarna wilde ik ze invetten, maar natuurlijk nergens dat kwastje te vindenDus maar een hoevenkrabber opgeofferd al paste die natuurlijk niet in het potje
![]()
en nu is het een zootje op de tegels
De smid is 3 a 4 weken geleden pas geweest, maar het lijkt wel of de hoeven ineens een groeispurt hebben.
maar ik kan me dat ook wel indenken; al weer 3 weken niet onder het zadel geweest, gelongeerd en/of gewandeld en ze kan ook geen rondjes meer galopperen omdat de track langs de weg wegens eikels dicht is. Dus ze moest even iets kwijt.
Vind dat toch ook zo schattig als ze grijzer worden
EvaC schreef:Hoe is het met het paard dat vorige week een duik in de sloot heeft gemaakt? Gaat het nog steeds goed?
Ik kreeg vanavond app van de DA dat mijn oma licht PPID heeft en dat het hem verstandig lijkt haar te behandelen. Morgen in de loop van de ochtend belt hij om het goed door te spreken. Helemaal onverwacht is de uitslag niet en ben blij dat ik het heb laten onderzoeken.