Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Zijn ze niet bang dat ze de houtkrullen op gaat eten bij het zoeken naar die sprietjes?
Sowieso na een paar dagen nagenoeg geen eten...gaan zelfs houtkrullen hun charme krijgen zou je denken
pmarena schreef:Zijn ze niet bang dat ze de houtkrullen op gaat eten bij het zoeken naar die sprietjes?
Sowieso na een paar dagen nagenoeg geen eten...gaan zelfs houtkrullen hun charme krijgen zou je denken
Eleeke schreef:pmarena schreef:Zijn ze niet bang dat ze de houtkrullen op gaat eten bij het zoeken naar die sprietjes?
Ze gaan zelfs mest eten als ze maar genoeg honger hebben ( Dat heeft die van mij geprobeerd , toen ze moest vasten )
kimmie1 schreef:kan ze nu dan niet in de knoop komen met het infuus vraag ik me af, of gaan liggen? vandaar de vraag of ze aangebonden stond
SimplySusan schreef:Wat fijn om te horen dat het weer de goede kant uitgaat, dan heeft het duimen draaien toch geholpen![]()
De mijne heeft op vlas gestaan tijdens het herstel en er nooit van gegeten ondanks dat het een haflinger is. Ik kreeg als advies mee om vaak hooi te geven in kleine beetjes. Het krachtvoer hadden we zo goed als gestopt, een paar korreltjes als de andere paarden werden gevoerd. Ik heb toen wel Summerfit koeken en Pavo Health boost (https://www.pavo.nl/producten/pavo-healthboost) bij gevoerd. Paard is weinig afgevallen tijdens de revalidatie.
En dat hoesten blijft lang aanhouden, maar het houdt echt een keer op!
Kaitlyn schreef:De stal heb ik al zo goed als leeg geschept, dus hoef die alleen te vullen. En tegen de tijd dat ze de paddock weer op mag, heb ik al een lint om een stuk af te zetten dus dat is voorbereid. Heb zelf een trekauto, en kan vanuit mijn werk direct weg als ze bellen.
Afrekenen moet ik het nog over hebben, omdat ik verzekerd ben. Dus geen idee hoe het dan in zijn werk gaat. De lingehoeve gaf al aan dat ze goed contact hebben met mijn verzekering, dus ik zal het wel horen.
Yvank_ schreef:Kaitlyn schreef:De stal heb ik al zo goed als leeg geschept, dus hoef die alleen te vullen. En tegen de tijd dat ze de paddock weer op mag, heb ik al een lint om een stuk af te zetten dus dat is voorbereid. Heb zelf een trekauto, en kan vanuit mijn werk direct weg als ze bellen.
Afrekenen moet ik het nog over hebben, omdat ik verzekerd ben. Dus geen idee hoe het dan in zijn werk gaat. De lingehoeve gaf al aan dat ze goed contact hebben met mijn verzekering, dus ik zal het wel horen.
Je hebt bij een verzekering altijd eigen risico... en ze betalen vaak ook maar een bepaald bedrag maximaal. Dus ga er maar vanuit je zelf eerst moet afrekenen en dan de nota naar de verzekering kan sturen en die deels vergoed krijgt.
Wel fijn dat het nu beter gaat!
C_arola schreef:Wat een enorme schrik Leane! Gelukkig gaat het nu de goede kant op.
Slmt9 schreef:*stille meelezer: ik lees met spanning mee. Heel veel sterkte voor jullie beide!!
Uit onwetendheid ben ik benieuwd of ze ook preventief iets geven tegen maagzweren omdat er zo lang gevast wordt. Ik bedoel dit absoluut niet als bangmaker, maar ik vroeg me af hoe dat in zn werk gaat.