Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoop dat het inderdaad meevalt, de bedragen die mijn DA zei ging toch over makkelijk 200 - 300 euro (en ben niet zeker of dan alles getest wordt of alleen grassen/bomen/kruiden). Is wel al een aantal jaar geleden dus misschien is het allemaal wel verandert, en zal misschien ook verschil op zitten tussen Nederland/België 
 (hoewel ik wel denk dat het bij hem die richting uit gaat).                                                         

opisop_shop schreef:Oke, ik heb nog 8 doosjes ceterizine (en 18 overige pillen) t.h.t 12/2019 en 13 doosjes loratadine t.h.t 09/2020. Dit jaar gekocht overigens maar doosjes zelf natuurlijk wat stoffig door op stal liggen.
@ Emptywords jij hebt eerste keus, laat maar even weten!
[ [url=m/RFiNQR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OKQiCU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh en aangezien Wisse er dus niks aan heeft; ik heb ook nog twee pollguards ter overname, het is wel maat extrafull![]()
[ Afbeelding ]
En volgens mij heb ik ook nog wel neusnetjes liggen, dit model dacht ik.
Volgens mij een gebruikte en misschien nog een ongebruikte:
[ Afbeelding ]
 ). Hij deed het voornamelijk bij honden maar zou bij paarden dus ook kunnen, de testen zijn een stuk beter en nauwkeuriger dan x aantal jaar geleden dus daar zit wel vooruitgang in. Alleen het kostenplaatje bleef wel nog hoog (€ 180 voor een algemeen panel, dus zeg maar grassen/bomen/kruiden/schimmels/mijten/... , misschien dat daar een paar soorten onder horen maar daar heb ik niet op doorgevraagd). Ook was er bij een positieve test ook mogelijkheid tot immuuntherapie, maar dan zit je ook weer met (veel) extra kosten.