Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elvirawortel schreef:Die van mij heeft het er ook erg warm onder, maar van de vorige eigenaar moest ik per se deze gebruiken, denk alleen toch dat ik overga stappen ook al ben ik bang dat een dunnere deken snel kapot geschuurd wordt
Elvirawortel schreef:Die van mij heeft het er ook erg warm onder, maar van de vorige eigenaar moest ik per se deze gebruiken, denk alleen toch dat ik overga stappen ook al ben ik bang dat een dunnere deken snel kapot geschuurd wordt
de Culico druppels werken geweldig! Elke keer als ik s'avonds met hem aan de slag ga ben ik zo verbaasd dat het na 10 jaar kan! Elvirawortel schreef:is gewijzigd van naam in THS Skin Control Mix(NVWA)eczema itcho protect
Elvirawortel schreef:Zou de Bucas Eczeemdeken Sweet-Itch Zebra op een breed paard passen?

Kan de jeuk op haar hoofd wel uitlokken maar daar heeft ze nu weer een masker voor en afgezien van een klein plekje bloed is alles nog heel
EJ 145 gaat, maar daar hebben ze geen dekens met hals?
Hij eet zijn metazoa in iedergeval met meer plezier op dan eerst, maar volgens mij komt dat gewoon door de smaak.