eind april heb ik hem te koop moeten zetten ivm ongeplande/ongewenste zwangerschap.
ik ging na hoe ik dit ging doen met 3 kindjes en een drukke jonge pony die duidelijk aan het werk moest en mn conclusie was dat het beter was voor hem een persoon te zoeken die lekker met hem aan de slag zou gaan.
ik heb hem op mp gezet met het eerlijke verhaal erbij en alle info die ik wist....ik ben overspoelt met mailtje en ben daaruit gaan kijken wie het fijnste overkwam.
ik heb dan ook een afspraak gemaakt met 3 mensen waarvan ik bij de eerste een super fijn gevoel had.
een jong volwassenen waarvan haar ouders een stal hadden en haar atje liep voor de wagen en hiermee zou rango na beleerd te zijn in enkelspan op den duur in 2 span gaan lopen en na een jaar ingereden worden gereden door een meisje van ik dacht 8 die boven gemiddeld rijdt en van haar zou hij ook officieel worden.
toen ze hier waren toonde dat grietje totaal niet bang pakte hem aan en liep zo met hem weg,mn hart maakte een sprongetje,JA dit was het voor hem!
begin mei zijn ze hem komen halen en 10 dagen later liep hij onder t zadel aan de longe.(nog nooit van zn leven aan de longe gelopen,niet bekend met bit en zadel ect.)
ik kreeg toen al een naar gevoel maar dacht tja hormonen zet het van je af je hebt afstand van hem gedaan en zn oortjes stonden strak naar voren dus hij was er wel echt aan toe.
maar wel gezegd dat ik dit totaal niet had verwacht omdat het verhaal anders was voorgedaan en voor de wagen de bedoeling was.
enkele dagen later kreeg ik foto's dat dat meisje er al op reed.
ik kreeg een steeds naarder gevoel en kreeg spijt van mn keuze maar wederom ik kon er niets meer aan veranderen.
daarna bleef het stil tot ik een ap kreeg met het verhaal dat hij zo schuurde(dit was geloof ik in totaal 4 weken na verkoop),ik vroeg of ze hem vitalbix gaf en nee dat gaven ze niet en dat zouden ze gaan doen.
deken was mee gegaan en is naar zeggen niet af geweest.
ze hebben hem uiteindelijke geen vitalbix gegeven maar wel finecto want de da vond dat ze dat eerst moesten proberen en heb alle bloeduitslagen ect doorgestuurd om ze zoveel mogelijk te kunnen helpen.
inmiddels is mn tel kapot gegaan en was ik haar nr en alle apjes kwijt dus via mp weer contact opgenomen en vandaag kreeg ik te horen dat rango al door is verkocht!!!

de ouders van het meisje wilde geen geld aan zn schuren uitgeven dus heb mn zegje gedaan dat ik dit echt te bizar voor woorden vind en dat ik heel duidelijk en eerlijk ben geweest over zijn toestand.
hij is nu naar horen zeggen van een meisje in wolvega en loopt concours met haar.
Ik weet dat het volkomen mijn eigen schuld is omdat ik hem zelf heb verkocht maar had gewoon zo gehoopt dat deze mensen oprecht waren!
in mijn ogen is hij niet meer geweest als een makkelijk handels projectje want er werd mij in het begin gevraagd waarom hij zo goedkoop was en mijn antwoord was daarop omdat ik hem een fijn huisje gun ondanks totaal onbeleerd,lastige karaktertje en zn toestand en dat ik daar gewoon niet de volle mep voor kon en wilde vragen omdat ik mocht hij toch echt ZE oid hebben ik weet wat deze paardjes je gaan kosten in onderhoudt.
helaas heb ik dus knetterhard gefaald als baasje en voel me enorm schuldig naar rang toe,toch moet ik het los laten want kan niets meer voor hem doen maar het doet wel pijn

ik heb overigens niet eerder een update gegeven omdat ik vond dat ik dat niet kon maken ivm privacy tegenover de nieuwe baasjes.waarom ik het nu wel doe tja hun zijn niet eerlijk geweest naar mij toe en denk dat hier best wel wat mensen zijn die zich afvragen hoe dit verhaal is afgelopen.
in 1 woord K*T dus