Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jobamara schreef:Toch super dat je het zelf kunt hoor, petje af. Nog steeds veel snot joh? Zou toch zeggen dat het nu wel eens klaar mocht zijn, kunnen ze geen spoelvloeistof met ab geven ofzo vraag ik me eigenlijk af.
Livia, heerlijke outfit ook last van dazen zeker, niet grappig he. Past de vliegendeken goed, heb ook al zitten denken om er 1 te kopen.
Alvast suc6 weer voor morgen
jobamara schreef:Je moet er inderdaad op vertrouwen dat Utrecht het weet, maar pfff kan me zo goed voorstellen dat je zou willen dat het klaar was. Was er maar iets wat sneller werkte he.
Ga ook maar is kijken voor een vliegendekentje dan, heb wel tig zwarte emmers hangen met dazenlijm scheelt al een hoop. Zag net je update in dbt "2017", zet het ook nog even in 2016
. Maakt niet uit hoor maar dacht roep het even.
Succes morgen he!
AmFe schreef:Pff wat heftig allemaal! Dit is toch echt iets waarvoor ze een betere behandeling zouden moeten vinden naar mijn idee. Dit is toch niet te doen voor de paarden (en baasjes!). Je zult zo ook wel duizenden euro's kwijt zijn of niet?
Ik stop na vandaag met de slijmoplosser. Gisteren nog enorm veel snot. Was natuurlijk ook al begonnen met de homeopatische pilletjes (misschien niet zo verstandig tegelijk..). Eens kijken hoe t de komende weken gaat. En dan misschien toch maar weer een foto. En anders maar eens een andere AB proberen nog. Ik ga in ieder geval niet zomaar spoelen of trekken als er niets te zien is. Wil wel zekerheid voor zulke heftige ingrepen. Vraag me wel af hoe dat toch kan. Je zou denken dat ze alles zien op CT... Naja afwachten maar.
Sterkte nog pol!
jobamara schreef:[KS] [HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 3 hier de link naar 2016, blijft nog heel lang open hoor komen vaak nog vragen over ontwormen, spenen en fotospam van hoe ze groeien na een lange tijd nemen de post zeker af maar er wordt nog steeds gepost in dbt 2014 en 2015. Dan maakt de beheerder er een huiskamertopic van en wordt er gewoon doorgekletst en wel en wee met elkaar gedeeld.
Vandaar dat ik zat te denken of ab direct op de juiste plaats in een spoelvloeistof niet sneller zou zijn. In nederland heb je natuurlijk het anti ab beleid. En ab door het voer komt moeilijk in de holtes omdat die slechter doorbloed zij n.
Wat ik weet is dat bv bij een baarmoederontsteking eerst met fysologisch zout wordt gespoeld en na kweek en te lange tijd ook met ab. Sorry ben altijd zo'n miep die dan tever gaat doordenken. Omdat ik me volledig in kan denken hoe ontzettend zwaar dit moet zijn.
pol1 schreef:AmFe schreef:Pff wat heftig allemaal! Dit is toch echt iets waarvoor ze een betere behandeling zouden moeten vinden naar mijn idee. Dit is toch niet te doen voor de paarden (en baasjes!). Je zult zo ook wel duizenden euro's kwijt zijn of niet?
Ik stop na vandaag met de slijmoplosser. Gisteren nog enorm veel snot. Was natuurlijk ook al begonnen met de homeopatische pilletjes (misschien niet zo verstandig tegelijk..). Eens kijken hoe t de komende weken gaat. En dan misschien toch maar weer een foto. En anders maar eens een andere AB proberen nog. Ik ga in ieder geval niet zomaar spoelen of trekken als er niets te zien is. Wil wel zekerheid voor zulke heftige ingrepen. Vraag me wel af hoe dat toch kan. Je zou denken dat ze alles zien op CT... Naja afwachten maar.
Sterkte nog pol!
Was er op de sinus ook niks te zien bij jou paard?
Nee lijkt me ook dat je pas actie onderneemt als er ook echt wat te zien is..
Wat geven ze op de faculteit voor verklaring dan waar t snot vandaan moet komen?
Ik wil niet denken aan de rekening maar schat tussen de 2500 en 3.000 euro..
AmFe schreef:Ja duurt vaak heel lang zeiden ze!
Watermolen heeft er naar gekeken met twee artsen, twee artsen van Broeze en een arts uit Utrecht!
Bij ons is t links. Rechts komt vrijwel niets uit.
Angelkisssss schreef:Hoi!
Heel het topic doorgelezen en ik wel jullie veel sterkte wensen iig!
Ook heb ik een vraag.....
Mijn bijrijpaard heeft al vrij lange tijd last van een snotneus maar aan 1 kant. Vorig jaar is hij echt behoorlijk verkouden/snotterig geweest, met medicatie toen over gegaan maar heeft wel lang geduurd.
Sinds een tijd dus snotterig aan 1 kant maar alleen als hij gewerkt heeft. Rijden of longeren. Verder helemaal niet!
Hij heeft altijd energie voor 10, nu ook nog. We hebben 3 weken terug en kuur gehad van poeder en ventolin pomp voor 1 week, maar echt geen verschil.
Komt dit jullie bekend voor?
Paard staat verder op vlas in een buitenbox met hooi (nacht) en verder op de weide.
pol1 schreef:AmFe schreef:Ja duurt vaak heel lang zeiden ze!
Watermolen heeft er naar gekeken met twee artsen, twee artsen van Broeze en een arts uit Utrecht!
Bij ons is t links. Rechts komt vrijwel niets uit.
Ik hoop dat t voor jou ook een keer ophoudt! Tis al naar genoeg dat je niet weet waardoor t komt..
Ben benieuwd naar de homeopathische middelen...Of dat werkt!
Angelkisssss schreef:Hoi!
Heel het topic doorgelezen en ik wel jullie veel sterkte wensen iig!
Ook heb ik een vraag.....
Mijn bijrijpaard heeft al vrij lange tijd last van een snotneus maar aan 1 kant. Vorig jaar is hij echt behoorlijk verkouden/snotterig geweest, met medicatie toen over gegaan maar heeft wel lang geduurd.
Sinds een tijd dus snotterig aan 1 kant maar alleen als hij gewerkt heeft. Rijden of longeren. Verder helemaal niet!
Hij heeft altijd energie voor 10, nu ook nog. We hebben 3 weken terug en kuur gehad van poeder en ventolin pomp voor 1 week, maar echt geen verschil.
Komt dit jullie bekend voor?
Paard staat verder op vlas in een buitenbox met hooi (nacht) en verder op de weide.
AmFe schreef:Wat best gek is is dat t vandaag duidelijk anders leek. Wel duidelijk snot maar een veel dunnere sliert zeg maar. Veel dunner stroompje en de rest van de neus droog..
Als dat nou steeds dunner wordt haha dat zou mooi zijn! Twijfel nu wel of ik dan nu wel met de slijmoplosser moet stoppen. Maar gebruik dat al ongeveer vier weken, mag normaal volgens mij niet eens zo lang. Wat zou jij doen?
pol1 schreef:AmFe schreef:Wat best gek is is dat t vandaag duidelijk anders leek. Wel duidelijk snot maar een veel dunnere sliert zeg maar. Veel dunner stroompje en de rest van de neus droog..
Als dat nou steeds dunner wordt haha dat zou mooi zijn! Twijfel nu wel of ik dan nu wel met de slijmoplosser moet stoppen. Maar gebruik dat al ongeveer vier weken, mag normaal volgens mij niet eens zo lang. Wat zou jij doen?
Nou ik zou denk ik toch nog even doorgaan met de slijmoplossers..Kan m.i geen kwaad..En anders las je even een aantal stopdagen in en ga je dan weer verder. Zou positief zijn als t steeds dunner wordt! Duim voor je!!