Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Karoune schreef:Allemaal bedankt voor jullie medeleven. Ik wou dat ik de klok al vooruit kon zetten naar morgenavond. Zie er vreselijk tegenop nu al knoop in mijn maag. Maar er moet iets gebeuren want op deze manier gaat hij niet beter worden. Ik hoop dat de blokkades allemaal meevallen en dat er niet iets engs uit de onderzoeken blijkt waardoor er niks meer aan te doen is.
Karoune schreef:Ik heb bij een andere Da een second opinion gevraagd. Deze is er zeker van dat het een mechanisch probleem is. Blokkade in eerste halswervel en in bekken. Blokkade halswervel is ook te zien op foto. As donderdag wordt er een onderzoek gedaan naar de precieze blokkade in zijn bekken.
Karoune schreef:Ik heb bij een andere Da een second opinion gevraagd. Deze is er zeker van dat het een mechanisch probleem is. Blokkade in eerste halswervel en in bekken. Blokkade halswervel is ook te zien op foto. As donderdag wordt er een onderzoek gedaan naar de precieze blokkade in zijn bekken. Deze Da denkt dat het goed komt. Zelf durf ik dit niet te zeggen wel te hopen natuurlijk. Donderdag wordt dus een belangrijke dag. Zijn situatie is verder stabiel hij staat stil. Kan nog steeds heel slecht zelf mesten en plassen ook nog hetzelfde. Beweging is wel wat beter.