Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dimple schreef:Wel weet ik feilloos wanneer er iets is met de kinderen of mijn merrie. Een gevoel..........
Hoe zijn jullie hier eigenlijk mee in aanraking gekomen Sing/Marleen/Pien?
Dimple schreef:Even snel, lees straks weer bij, even een vraag voordat ik het weer vergeet.
Mijn vriendin gebruikt homeo druppels voor haar paard. Maar ze doet deze over het voer en zet het klaar voor de ochtend en avond. Is het nu niet zo dat de werking van de druppels afneemt naar mate ze langer in dat bakje over het voer zit? (afgesloten bakje)
Dat zou ik nl denken..........
Iemand die dit weet??
Dimple schreef:Even snel, lees straks weer bij, even een vraag voordat ik het weer vergeet.
Mijn vriendin gebruikt homeo druppels voor haar paard. Maar ze doet deze over het voer en zet het klaar voor de ochtend en avond. Is het nu niet zo dat de werking van de druppels afneemt naar mate ze langer in dat bakje over het voer zit? (afgesloten bakje)
Dat zou ik nl denken..........
Iemand die dit weet??
pien_2010 schreef:Dat doe ik zelf nooit.
Mijn homeopathische flesjes bewaar ik op een koele plaats binnen in een kastje en vlak voor gebruik doe ik het over het voer. Dus ik denk het zelfde als jij maar weet het niet zeker.
Aan de andere kant als het voer op een koele plek staat uit de zon zou het wellicht wel kunnen want dan zou het niet zoveel uit hoeven te maken verwacht ik, of je het uit het flesje pakt of het al over het voer hebt gedaan.
pien_2010 schreef:Je opvatting is bekend LHO!
Maar zelfs een flesje met water uit de kraan is ondrinkbaar als je het paar uur in de auto laat liggen die te warm is geworden. Dus ik drink nooit inferieur water (= water dat niet smaakt) en zal dus ook nooit homeopathische medicijnen aan de zon bloot stellen. Lijkt me gewoon niet goed.