Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Inmiddels heb ik een nieuwe en ik zal proberen een foto te maken. 

Ze is hier nog maar 3 maandjes en ik ga naar de keuring 26 juli, dus dacht kom laat ik s kijken of ik die sokken eens kan wassen.... Netjes voetje in de emmer.. maar plots optrekken tot hoog tegen mn oog aan.. haha binnekort maar weer eens doen. Alleen dan hoofd meer aan de kant houden haha Kitsu schreef:Ik wou gisteren nog eens foto's maken van zijn benen , maar omdat mijn dikkont helemaal overstuur was voor 1 of andere reden heb ik het maar gelaten .. Zijn benen zijn wel een pak minder opgezwollen , alleen de rimpels blijven nog.
pipo schreef:hihi, ik heb gister mijn tinkermeisje dr benen gewassen in een emmer.. heb nu een blauw oog.Ze is hier nog maar 3 maandjes en ik ga naar de keuring 26 juli, dus dacht kom laat ik s kijken of ik die sokken eens kan wassen.... Netjes voetje in de emmer.. maar plots optrekken tot hoog tegen mn oog aan.. haha binnekort maar weer eens doen. Alleen dan hoofd meer aan de kant houden haha
door mn paard, kunnen vast niet veel mensen zeggen haha geerke schreef:friesam@Ik mag het waarschijnlijk niet zeggen,maar dat ziet er toch niet echt goed uit.
Verre van rustig.Scheer je de benen nooit?Dan krijgt het wat lucht.
Prachtig paard trouwens!
stomme iphone zet alles op z'n kantLonan schreef:Oe ik schrik daar ook van.
Maar mooi om te lezen hoe je er mee bezig bent. Goed zal dat niet meer komen idd.
Is dat hard ? ( even beeld vormen hoor, hoe dat voelt als je het aanraakt.)