Houd ons op de hoogte!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mirre houd namelijk van kusjes geven en me helemaaaal af te likken.. Tis ook zo'n kroeldoos
xxsalinaxx schreef:Maaaaaar.. Mijn vader is op zijn werk aan een 'echte' paardenkennis gaan rondvragen. hij gaf als advies op naar de Holistische DA Den Hoek in Zeist te gaan.
nog even bloeduitslag afwachten en dan hoe dan ook richting Zeist binnenkort
, zijn de eerste stappen de goede kant op !xxsalinaxx schreef:Wooehoeeeee!!!!
Wie had dat gedacht?!? Mirre haar bloeduitslag is gewoon 100% goed!!
Maar nu blijft de chronische mok en gevoelige huid een probleem wat de normale da/kliniek wil oplossen met corticos.
Morgen ga ik Den hoek bellen en een mail sturen met heel haar medische geschiedenis, wie weet kunnen we het anders oplossen! Laten we het hopen.
Iederegeval al een hele opluchting!!
Happy me!!
GRACIEE schreef:Super! Ik bedoelde het ook niet zo negatief als dat het er misschien stond.. Top dat jullie alles uit de kast trekken om je paard te helpen! Wat ik even gemist heb (heb niet alles gelezen) is er al een keer een scopie gedaan vanwege de bloedneuzen?
chuzzle schreef:toppie!
Ben benieuwd wat de holistisch arts zegt. Ben zelf eens met een hond geweest, die zo ziek was, dat ik ook overwoog haar te laten inslapen, ook al was ze bijna 2 jaar. Overleg met eigen dierenarts, dus op naar de Holistisch arts. De hond is nu 4,5 jaar oud, vrolijk, nooit meer ziek geweest, geen huidproblemen, geen darmproblemen meer. Bij haar was het een hormonale kwestie; ze heeft destijds een kuur gekregen die ik kan herhalen indien nodig, maar tot nu toe niet meer nodig. Hopelijk kunnen ze daar jouw paardje ook zo goed helpen.
PrimaDonna_ schreef:Dus als ik het goed begrijp ga je dan naar Den Hoek..?
Wie is dit eigenlijk, is dit een speciale arts ofzo.. nog nooit van die naam gehoord.