Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:Rare vraag maar voor een lever biopte moeten ze toch helemaal onder zeil zijn?
Is het dan niet verstandiger om met de lazer staande gewoon dat gaatje te maken en dan te hopen?
Bij een mens moet je voor een leverbiopte onder volledige nacose, een roesje volstaat niet vandaar deze vraag..
Martie schreef:smurffie schreef:Rare vraag maar voor een lever biopte moeten ze toch helemaal onder zeil zijn?
Is het dan niet verstandiger om met de lazer staande gewoon dat gaatje te maken en dan te hopen?
Bij een mens moet je voor een leverbiopte onder volledige nacose, een roesje volstaat niet vandaar deze vraag..
Smurffie: ik weet helaas uit ervaring dat je met een biopsie van de lever als mens niet onder narcose gaat. Ik kreeg een plaatselijke verdoving, het was te doen maar niet echt fijn... Gelukkig was de uitslag positief.
Geen idee echter hoe ze het bij paarden doen.
TS: sterkte en maar weer afwachten!
Pluttersput schreef:BobbieLover schreef:Mijn Cavia maakt ook knorrend geluiden en dan niet 'prtt prtt'
maar echt knorren gewoon .. vraag me eigelijk ook af wat dat is want mijn andere cavia's maken niet zo'n geluidje haha
....? Heb jij het topic wel gelezen?
Pluttersput schreef:BobbieLover schreef:Mijn Cavia maakt ook knorrend geluiden en dan niet 'prtt prtt'
maar echt knorren gewoon .. vraag me eigelijk ook af wat dat is want mijn andere cavia's maken niet zo'n geluidje haha
....? Heb jij het topic wel gelezen?
Bobbielover schreef:Jaa het gaat over een veulentje ,die dat geluid maakt etc
maar daarom zeg ik.. mijn cavia maakt ook zo'n geluid