Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bel91 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=LEB6OVZ6
Heb het topic doorgelezen en vroeg me af of dit er ook 1 is
hij zit op de zijkant van de hals
fotos zijn nog met wintervacht dus wellicht wat lastig te zien
nu zit er een bultje met een kalige plek eromheen
piecon schreef:Ook ik heb een paard met sarkoide. Eén in zijn linkeroksel en één onder zijn buik. We smeren 2x per dag met Virex Dittoncreme en het wordt er in ieder geval zacht en glad van. Hoe kan ik aan die Liverpoolcreme komen? Ik denk dat ik daar eens op over ga stappen. Wat zijn de kosten daarvan?
Fransje_70 schreef:piecon schreef:Ook ik heb een paard met sarkoide. Eén in zijn linkeroksel en één onder zijn buik. We smeren 2x per dag met Virex Dittoncreme en het wordt er in ieder geval zacht en glad van. Hoe kan ik aan die Liverpoolcreme komen? Ik denk dat ik daar eens op over ga stappen. Wat zijn de kosten daarvan?
Dat kan alleen op DA voorschrift en je mag (volgens mijn informatie van mijn DA) niet zelf smeren. Het loopt behoorlijk in de papieren omdat de DA telkens een visite moet rekenen voor het zalf komen smeren. Maar correct me if I am wrong, dit is mijn info.
Hoe lang ben je met de Virex bezig? Je hebt daar een lange adem voor nodig. Ik heb zeker een half jaar gesmeerd voordat het wegging.