Ah, ik heb mezelf net bij gelezen en wil ik posten.. fijn dat Desert zo op vooruit gaat.. lees ik dit nu .. .. sterkte met haar en voor jou en Rene .. ik ga duimen!
He bah nee he! Had vanmiddag je jubelstemmingpost gelezen en wilde er nu even op reageren. Krijg je dit weer. HEEEEEEEEL VEEEEEEEEL succes de komende uren-dagen. Hoop echt meer dan ik kan schrijven op papier dat Desert zich er door heen slaat!!
_Angelique
Geplaatst: 19-11-12 22:10
__Suzanne__ schreef:
Jemig San ik stuur jullie bergen positive vibes ~~~~~~~~~~~~~~
Same here!!!!!
Twinklestar
Geplaatst: 19-11-12 22:12
_Angelique schreef:
__Suzanne__ schreef:
Jemig San ik stuur jullie bergen positive vibes ~~~~~~~~~~~~~~
Same here!!!!!
Ook vanaf hier............!!!!
probabeest
Geplaatst: 19-11-12 22:15
jee san! begin me toch ondertussen wat ongerust te maken...het is al 21.00 geweest en nog niets gehoord. dat betekent dat je nog druk bent met desert waarschijnlijk....
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-12 22:28
Ze had dus koliek,darmen lagen stil maar ze was wel aan de schijterij.... Ze heeft inspuiting gehad,maar ik kom net terug,ze eet niet en doet alsof ze hooi eet,Proba snapt wel wat ik bedoel,deed ze ook voor haar bevallingen. Ik kan alleen maar huilen,want krijg het idee alle goede hoopvolle gevoelens ten spijt dat Desert zelf de handdoek in de ring gooit en ja wie ben ik dan? Afspraak met da is dat we de inspuiting en pijnstiller nog een kans geven,maar ik vrees t ergste...als ze staks of vannacht weer terugvalt hak ik de knoop door..... En als Desert zelf wilt,is het goed dan zal ik uit liefde afscheid nemen,maar damn wat is dit dan toch nog onverwachts..... Ik zit op de cam te kijken en probeer mijn gevoel terug te krijgen,lijkt nu wel of alle ellende er uit komt van laatste jaar....
en zo stom de raarste dingen spoken door mijn hoofd zoals ook zonde van de medicijnen die ik net besteld heb en dat soort achterlijke dingen
Ik volg het al een tijdje maar wil je toch erg veel sterkte wensen de komende uren en ik duim voor je dat dessert er toch nog bovenop komt.
Sharon_Jims
Geplaatst: 19-11-12 22:36
Wat een rot nieuws! Ik duim heel erg hard voor jullie! Heel sterkt en kracht gewenst!
__Suzanne__
Geplaatst: 19-11-12 22:37
Hele dikke knuffel
_Angelique
Geplaatst: 19-11-12 22:38
Ach meid toch....
Sylke104
Geplaatst: 19-11-12 22:40
Duimen gaat hier onverminderd door! Bedenk je als naar de cam aan het kijken bent, dat niemand en dan ook niemand meer gevochten heeft voor deze kleine lievert dan jij! Laat de ellende er maar even uitkomen. Zo vaak tussen hoop en vrees gezeten, dat gaat niemand in de koude kleren zitten. Ach eigenlijk weet ik ook niet wat ik zeggen wil, behalve dat ik na het lezen van je post zelf even terug ga in de tijd en daarom precies weet hoe je je voelt. Daar helpt geen slap gelul van mij tegen, maar ik weet wel voor 100% zeker dat mocht het moment toch komen, het verdriet onverminderd groot is, maar dat jij ook kunt zeggen dit is het moment(twijfel niet aan je zelf, jij voelt dat) en dat je liefde vol afscheid kunt nemen. Denk aan jullie!
Twinklestar
Geplaatst: 19-11-12 22:41
we voelen zo met jullie mee .
Hopelijk reageert ze goed op de spuit en pijnstilling.
Hè nee......tranen in mijn ogen....kom op Desert!! Je moet knokken! Je baasjes willen nog niet zonder je.
Duimen draaien overuren voor jullie! Xx
timokyana
Geplaatst: 19-11-12 23:01
Als er iemand gevochten heeft ben jij het wel! Je bent een topper,je hebt alles gedaan wat je kon.het is nu aan desert....heel veel sterkte! Ik hoop nog steeds op een wonder.