Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
JaBa schreef:Er wordt niets stil gehouden in België. Dit staat te lezen op het VLaams Paardenloket:
Sonde dat ze het zo doen, maarja dat hoort erbij. ophrah schreef:Nou even ter verduidelijking. Het laatste verkoudheidsgeval bij het bgv in pijnacker was GEEN RHINO![]()
![]()
Vandaag zij de uitslagen binnen gekomen en dus geen rhino. De leden zijn geinformeerd en deze week zullen de lessen van de vereniging weer beginnen.
Gelukkig is het dus bij het eene geval gebleven en kunnen we nu weer een beetje rustig ademhalen..
__Marloes schreef:door de puur paarden DA'en wordt de vaccinatie beschouwt als HET middel tegen rhino en ze zeggen je dan niet meer bang hoeft te zijn voor rhino.. door de wat meer "boeren" DA'en die OOK paarden doen die zeggen teminste dat het geen zin heeft om te enten.. vind ik wel grappig.
Niet dat die boeren DA'en er geen verstand van hebben, maar die komen teminste met de waarheid en laat niet iedereen enten voor extra inkomstenSonde dat ze het zo doen, maarja dat hoort erbij.
Daarnaast; wie heeft jou ingefluisterd dat dus de "boeren"-veeartsen de waarheid vertellen? De "waarheid" is sowieso altijd relatief aan wat de verteller gelooft.ophrah schreef:Nou even ter verduidelijking. Het laatste verkoudheidsgeval bij het bgv in pijnacker was GEEN RHINO![]()
![]()
Vandaag zij de uitslagen binnen gekomen en dus geen rhino. De leden zijn geinformeerd en deze week zullen de lessen van de vereniging weer beginnen.
Gelukkig is het dus bij het eene geval gebleven en kunnen we nu weer een beetje rustig ademhalen..

__Marloes schreef:door de puur paarden DA'en wordt de vaccinatie beschouwt als HET middel tegen rhino en ze zeggen je dan niet meer bang hoeft te zijn voor rhino.. door de wat meer "boeren" DA'en die OOK paarden doen die zeggen teminste dat het geen zin heeft om te enten.. vind ik wel grappig.
Niet dat die boeren DA'en er geen verstand van hebben, maar die komen teminste met de waarheid en laat niet iedereen enten voor extra inkomstenSonde dat ze het zo doen, maarja dat hoort erbij.
ophrah schreef:Nou even ter verduidelijking. Het laatste verkoudheidsgeval bij het bgv in pijnacker was GEEN RHINO![]()
![]()
!
AronenLoutje schreef:De manegelessen gaan na de zomer pas weer beginnen, er zijn natuurlijk 2 manegepony weggevallen.
De verenigingslessen gaan deze week idd weer beginnen.

Kimmes schreef:Er staat nog niets op de site van BGV
Kimmes schreef:AronenLoutje schreef:Don't worry tis echt geen onzinnieuws!!
Maar met alleen jou berichtje hoef ik niet aan te komen bij mijn stalbaas

Het houdt nooit op.