Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:Willy is ook wel narrig met zijn deken om en af doen. cushing paarden hebben door hun hogere cortisol gehalte dus een hoger stresshormoon, maar ook een vrij hoge spierspanning. Het zou kunnen dat ze daar last van hebben, het geven van magnesium (bijv biomag via paardendrogist) helpt ook tegen de stress maar ook tegen de spierspanning. Hierdoor heeft Willy in ieder geval niet zulke gespannen spieren.
fargo schreef:cynthiar schreef:De mijne wordt nog graag gepoetst, en deken vind hij ook geen probleem.
Willy houdt ook van poetsenmaar aan zijn deken schorren omdat ie scheef is gezakt, dat vindt ie helemaal niets
Nanda schreef:Ik heb ook wel eens gedacht dat mijn Shet minder goed kan zien. Ik weet in ieder geval zeker dat ze een stuk dover is. In de wei reageert ze vaak slecht als ik roep maar als ze me dan ziet komt ze meteen naar me toe
Nanda schreef:Mijn shet wordt niet meer bereden en fungeert alleen nog als grasmaaier. ik heb niet echt de indruk dat ze er last van heeft dat ze doof is. Als je iemand voor het hek van de wei hard hoort gillen en debiel ziet zwaaien met haar armen, ben ik dat