Mijn paard had vandaag bulten onder zn deken. Na een tijdje bloot te hebben gestaan waren ze weer weg getrokken. Hij draagt de ionic al een tijdje 24/7, herkent iemand dit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Kun je hem niet goed ontharen en alsnog terug doen. Met zo'n plakroller ofzo.
frutsels schreef:manzano schreef:Kun je hem niet goed ontharen en alsnog terug doen. Met zo'n plakroller ofzo.
Ik mag toch hopen dat je dat dit een grapje is? Wij hebben ook een webshop en dingen die zo teruggestuurd worden, kunnen nooit meer als nieuw verkocht worden. Toevallig onlangs ook zoiets gehad dat iemand kniebeschermers heeft gekregen en zich afvroeg of het tweedehands was. Nou niet dus, maar iemand heeft het gepast en dat blijft blijkbaar toch altijd zichtbaar. Dergelijke producten moeten gewoon afgeschreven worden en dat kost een onderneming klauwen vol met geld, maar daar denkt de consument niet over na!
frutsels schreef:manzano schreef:Kun je hem niet goed ontharen en alsnog terug doen. Met zo'n plakroller ofzo.
Ik mag toch hopen dat je dat dit een grapje is? Wij hebben ook een webshop en dingen die zo teruggestuurd worden, kunnen nooit meer als nieuw verkocht worden. Toevallig onlangs ook zoiets gehad dat iemand kniebeschermers heeft gekregen en zich afvroeg of het tweedehands was. Nou niet dus, maar iemand heeft het gepast en dat blijft blijkbaar toch altijd zichtbaar. Dergelijke producten moeten gewoon afgeschreven worden en dat kost een onderneming klauwen vol met geld, maar daar denkt de consument niet over na!
vaaleriee schreef:Ik ben aan het kijken voor de stal beschermers van bot. Mijn paard heeft 2 maanden geleden een schop gehad van een ander paard en het been blijft voller.
Na röntgen en 2 echo’s weet ik dat er gelukkig niks kapot is en na het lezen van de positieve reviews zouden de stalbeschermers wellicht kunnen bijdragen aan een dunner been
Nouvel schreef:Ik heb de Catago fir tech beschermers net binnen gekregen, super mooi maar zien er heel smal uit...
Ik ga ze straks even passen, maar ben er bang voor...
Weet iemand of deze helemaal horen te sluiten aan de voorkant of een stuk open horen te hebben?