Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BravoT schreef:Ik hoorde gisteren van een dierenarts over een middel BUTOX, dit is voor runderen en schapen maar dit werkt tegen zomereczeem althans de vliegjes, dit is onderzocht in Utrecht, je hoeft dit maar 1 X in de 2 weken over de hele ruggengraat in te smeren en dan werkt het net zo als vlooienmiddel als voor een hond of kat zeg maar het trekt in het bloed, ik moet het nog bestellen maar ga dit zeker proberen, maandag eerst Ff kijken of ze dit toevallig bij de welkoop ofzo hebben, vroeger mocht je dit zo niet kopen zij ze maar nu wel duszzz , heb dit volgens mij nog niet eerder gelezen in dit topic
Destination schreef:Hoe doen jullie dat nu? Ik vind het vrij koud vandaag, maar ik ben bang dat het misgaat als ik de eczeemdeken eraf trek en alleen een regendeken erover heen gooi.
ellepel schreef:Destination schreef:Hoe doen jullie dat nu? Ik vind het vrij koud vandaag, maar ik ben bang dat het misgaat als ik de eczeemdeken eraf trek en alleen een regendeken erover heen gooi.
Op laten!
Onder de 5 graden vliegen ze niet meer en vandaag word het tien,dus ze zijn er nog
Het blijft droog,wat moet je dan met een regendeken, dan is de eczeemdeken prima genoeg hoor![]()
Die is volgens mij net zo dik als een regendeken
Leen schreef:250 grams? Nu al? Die van ons stonden gisteren te zweten zonder deken...
250 grams gaat bij ons op als het -5 is.
@destination: je kan je regendeken ook over je eczeemmdeken doen, als het niet schuurt tenminste
maralyn schreef:BravoT schreef:Ik hoorde gisteren van een dierenarts over een middel BUTOX, dit is voor runderen en schapen maar dit werkt tegen zomereczeem althans de vliegjes, dit is onderzocht in Utrecht, je hoeft dit maar 1 X in de 2 weken over de hele ruggengraat in te smeren en dan werkt het net zo als vlooienmiddel als voor een hond of kat zeg maar het trekt in het bloed, ik moet het nog bestellen maar ga dit zeker proberen, maandag eerst Ff kijken of ze dit toevallig bij de welkoop ofzo hebben, vroeger mocht je dit zo niet kopen zij ze maar nu wel duszzz , heb dit volgens mij nog niet eerder gelezen in dit topic
Ja! Dit klopt. Ook een da over gehoord maar of het butox was weet ik niet.
Inderdaad eens per twee weken over de rug.
Hier werd verteld in een u vorm over rug en buik.
Twee paarden met écht geconstateerd eczeem en dat ging top!
Alleen is dit alleen vanuiy veehouderijen te bestellen.
Het mag officieel namelijk niet!
Maaaarrr wij gaan het volgend jaar ook proberen.