Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chipieke schreef:Iemand nog tips/oplossing?
- paard staat 4u per dag op een afgevreten wei
- krijgt 2 à 3 plakjes hooi per dag
- 's ochtends puur culio
- 's avonds brandnetelextract
- draagt een RSIH
- wordt gesmeerd met derfen en befix
- staat in training
En nog stééds schuurt ze...
Mijn eigen haflinger staat op dezelfde locatie, krijgt meer hooi, krijgt krachtvoer, en schuurt zeer weinig (enkel ogen en uier).
Staat iets minder op de wei en is slanker, maar kan het dan puur aan dit liggen?
Het paard staat niet vet, maar is ook geen slank model (is zowiezo een stevige merrie qua bouw).
Het is het paard van Vie hier in het topic, voor degene die een foto willen zien.
Ik vind het zo erg voor haar en haar paard, ze heeft haar paard speciaal naar mijn wei gezet
zodat het paard dichter bij huis staat en omdat mijn eigen paard zo weinig last heeft van de eczeem, doet ze het alsnog...
chipieke schreef:Iemand nog tips/oplossing?
- paard staat 4u per dag op een afgevreten wei
- krijgt 2 à 3 plakjes hooi per dag
- 's ochtends puur culio
- 's avonds brandnetelextract
- draagt een RSIH
- wordt gesmeerd met derfen en befix
- staat in training
En nog stééds schuurt ze...
Mijn eigen haflinger staat op dezelfde locatie, krijgt meer hooi, krijgt krachtvoer, en schuurt zeer weinig (enkel ogen en uier).
Staat iets minder op de wei en is slanker, maar kan het dan puur aan dit liggen?
Het paard staat niet vet, maar is ook geen slank model (is zowiezo een stevige merrie qua bouw).
Het is het paard van Vie hier in het topic, voor degene die een foto willen zien.
Ik vind het zo erg voor haar en haar paard, ze heeft haar paard speciaal naar mijn wei gezet
zodat het paard dichter bij huis staat en omdat mijn eigen paard zo weinig last heeft van de eczeem, doet ze het alsnog...